۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۲۲:۰۴

خرمدل:

استان بوشهر میزبان راهیان نور دریایی دانش‌آموزی می‌شود

استان بوشهر میزبان راهیان نور دریایی دانش‌آموزی می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: استان بوشهر میزبان راهیان نور دریایی دانش‌آموزی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید خرم‌دل عصر سه‌شنبه در نشست هماهنگی اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به اردوی راهیان نور اظهار داشت: اعزام نخبگان بسیجی از شش ناحیه بسیج به اردوی راهیان نور غرب از ابتدای شهریور آغاز شده است تا پایان شهریور نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اعزام یک‌هزار و500 نفر در قالب این اردوها، تصریح کرد: بسیجیان استان بوشهر نیز در قالب این اردوها به استان‌های ایلام، کردستان و کرمانشاه اعزام شدند که این اردوها طی پنج روز انجام شده است و بسیجیان از شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دشتی، تنگستان و دانشجویی به این اردوها اعزام می شوند.

اعزام 12 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور جنوب

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر از اعزام 12 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در قالب هر مدرسه یک کاروان به اردوی راهیان نور جنوب خبر داد و تاکید کرد: این اردو از پانزدهم مهرماه تا آخر آذرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رعایت کامل امنیت و سلامت در اعزام این کاروان‌ها، خاطرنشان ساخت: اسکان دانش‌اموزان بسیجی در منطقه مارد انجام خواهد شد و بازدید از مناطق طلائیه، شلمچه، دهلاویه، اروندکنار، فکه و هویزه از دیگر برنامه‌های این دانش‌آموزان است.

خرمدل از میزبانی استان بوشهر از راهیان نور دریایی دانش‌آموزی برای نخستین‌بار خبر داد و افزود: بوشهر پیش از این به مدت چهار سال میزبان راهیان نور دریایی کشوری بود وامسال به عنوان میزان راهیان نور دریایی دانش‌آموزی خواهد بود.

بازدید از آثار به جا مانده از جنگ تحمیلی در جزیره خارگ

وی با اشاره به برگزاری این اردوها از پانزدهم مهرماه تا آخر آذرماه، ادامه داد: با استفاده از دو فروند شناور از منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به جزیره مقاوم خارگ انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: بازدید از آثار به جا مانده از جنگ تحمیلی در جزیره خارگ، نیروگاه اتمی بوشهر و خانه‌موزه شهید رئیسعلی دلواری ازجله برنامه‌های این اردوها است.

کد خبر 2367494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha