۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۵

حجت الاسلام صالحی:

طرح های نیمه تمام سد کمندان و فولاد و ذوب آهن ازنا تعیین تکلیف شوند

طرح های نیمه تمام سد کمندان و فولاد و ذوب آهن ازنا تعیین تکلیف شوند

ازنا - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت شهرستان ازنا خواستار تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام در شهرستان ازنا به ویژه سد کمندان و مجتمع فولاد و ذوب آهن شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صالحی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ازنا با تاکید بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، نماز اول وقت، ادای زکات و امر به معروف و نهی از منکر را سه عامل دفع بلاهای دنیوی عنوان کرد.

وی با آرزوی سلامتی و عزت روز افزون برای رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ولایت فقیه یکی از نعمت های بزرگ خداوند است که باید همواره شکرگزار آن بود.

امام جمعه موقت شهرستان ازنا با بیان اینکه عاشورا و انتظار دو فرهنگ غنی تشیع هستند که دشمن همواره برای تضعیف آنها برنامه ریزی کرده است افزود: این دو فرهنگ تضعیف شدنی نیست و دشمن نیز با درک این حقیقت به دنبال تضعیف ولایت فقیه به عنوان پاسبان فرهنگ غنی عاشورا و مهدویت است.

وی با اشاره به نقش رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در بحران های منطقه بیان داشت: پیروزی مردم سوریه و فلسطین حاصل ایستادگی و مقاومت با رهبری نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام صالحی با انتقاد از برخورد دوگانه و سیاست منافقانه آمریکا در مواجهه با تروریسم افزود: موضع گیری اخیر مقامات آمریکایی درباره داعش نیز نشان دهنده این سیاست دوگانه و متناقض است.

وی با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس با بیان اینکه مدارس پس از خانواده نقش پررنگی در تعلیم و تربیت دارند بر انتخاب مدیران لایق و شایسته برای مدارس و پرهیز از جناح بندی های سیاسی تاکید کرد.

خطیب موقت نماز جمعه ازنا با تاکید بر تعامل مدارس با حوزه های علمیه خواستار حضور ائمه جماعات و برپایی نماز جماعت در مدارس این شهرستان شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام فرهنگ و اقتصاد بیان داشت: دولت باید به مسائل فرهنگی از جمله حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و نماز اهتمام بیشتری داشته باشد و در این زمینه نیازمند کمک و انتقاد سازنده است.

حجت الاسلام صالحی در بخش پایانی خطبه دوم خواستار پیگیری مسئولان شهرستان برای تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام در شهرستان ازنا به ویژه سد کمندان و مجتمع فولاد و ذوب آهن شد.

کد خبر 2368844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha