۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۳۶

حجت الاسلام اختری:

آیت الله نصیری با درس خواندن به مجاهدت در راه خدا پرداخت

آیت الله نصیری با درس خواندن به مجاهدت در راه خدا پرداخت

سمنان - خبرگزاری مهر: رئیس مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اظهار اینکه آیت الله نصیری با درس خواندن به مجاهدت در راه خدا پرداخت گفت: این عالم مجاهد در دوران زندگی بسیار متواضع و نسبت به مردم خدمتگزار بودند.

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله محمد حسن اختری در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله نصیری در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به طلاب حوزه علمیه سمنان و مردم این استان، به ویژه به خانواده آن عالم بزرگوار افزود: این عالم مجاهد در دوران زندگی بسیار متواضع و نسبت به مردم خدمتگزار بودند.

وی اظهار داشت: : ایشان از شخصیت های برجسته ای است که زمانی در سمنان پای به حوزه های علمیه گذاشت که علما و طلاب جدید نبودند.

رئیس مجمع جهانی اهل بیت (ع) ادامه داد: در آن دوران بسیار سخت و تبلیغات ضد دین و ضد روحانیت، برای درس خواندن رفت و در حقیقت با درس خواندن به مجاهدت در راه خدا پرداخت.

اختری درگذشت آیت الله نصیری را برای مردم فقدان و ضایعه بزرگی عنوان کرد و افزود: رحلت این عالم رباني و مدیر حوزه علمیه سمنان که عمر شریف و پربرکت خود را در راه نشر علوم و معارف نوراني اسلامي و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شريف استان سپری کرد، موجب تالم و تاثر خاطر است.

به گفته اختری، آیت الله نصیری در دوره ای درس خواند که همه درس خواندن را بدبختی و بیچارگی می دانستند و در آن دوران مدارج عالی علمی را پای درس آیت الله بروجردی، حضرت امام و علمای دیگر فرا گرفت.

کد خبر 2370058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha