۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۷

حصیری:

اعتبارات آموزش و پرورش استان بوشهر 270 درصد رشد داشته‌است

اعتبارات آموزش و پرورش استان بوشهر 270 درصد رشد داشته‌است

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از رشد 270 درصدی اعتبارات آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر حصیری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان بردخون شهرستان دیر با تبریک به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور آمادگی استان بوشهر برای آغاز سال تحصیلی جدید در سطح استان بوشهر صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال بیش از 180 هزار و 734 دانش‌آموز در کلاس‌های درس در استان بوشهر حضور می‌یابند، ادامه داد: امیدواریم دانش آموزان بتوانند بهره علمی و تربیتی لازم را از حضور در این کلاس‌ها ببرند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان ساخت: دانش‌آموزان مقاطع مختلف استان بوشهر در سال تحصیلی جدید در هشت هزار و 604 کلاس درس در قالب دو هزار و 184مدرسه مشغول به تحصیل می‌شوند.

بخشش 2.7 میلیارد تومانی هزینه برق مدارس استان بوشهر

وی با بیان اینکه 14 هزار و 700 فرهنگی در سال تحصیلی جدید کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را به عهده دارند، بیان داشت: بودجه آموزش و پرورش استان بوشهر نسبت به سال گذشته 270 درصد رشد را نشان می‌دهد.

حصیری به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات برق اشاره کرد و افزود: با تلاش و پیگیری استاندار شاهد بخشش 2.7 میلیارد تومانی هزینه برق مدارس هستیم که کمک بسیار خوبی به این حوزه شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از احداث استخر سرپوشیده و سالن ورزشی در مدارس بردخون خبر داد و اضافه کرد: برای رفع مشکلات سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و فرهنگیان نیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

کد خبر 2377450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha