۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹

موسوی‌نژاد:

هیچ‌گاه نباید نسبت به دشمن خوش‌بین شویم/ همواره مراقب دسیسه‌های دشمنان باشیم

هیچ‌گاه نباید نسبت به دشمن خوش‌بین شویم/ همواره مراقب دسیسه‌های دشمنان باشیم

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ‌گاه نباید نسبت به دشمن خوش‌بین شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح جمعه در مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دشتستان اظهار داشت: دشمن در زمان حمله به ایران در دوران جنگ تحمیلی دچار اشتباه محاسباتی شد و چون به قدرت ایمان ملت ایران توجه نکرده بود اقدام به این حمله کرد.

وی اضافه کرد: رزمندگان، شهدا، آزادگان و ایثارگران و جانبازان در دوران دفاع مقدس با تمام وجود خود در جبهه‌های نبرد علیه دشمنان حاضر شدند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از این آب و خاک اشغال شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمنان هنوز هم جنگ خود را با ما ادامه داده‌اند و هم‌اکنون با روش‌های دیگری در جنگ با ما هستند که باید با بصیرت این روش های دشمنان را شناسایی کنیم و با آنها مقابله کنیم.

وی بر لزوم ولایت‌مداری در کقابله با دسیسه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: حرکت در مسیر ولایت‌مداری همواره ما را از بحران‌های مختلف عبور می‌دهد و باید تلاش کنیم تا راه شهدا را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه نباید نسبت به دشمن خوش‌بین شویم، خاطرنشان ساخت: همیشه باید مواظب و آماده مقابله و دفع دسیسه های دشمنان باشیم و مقابل این دسیسه‌ها مقاومت و پایداری کنیم.

دفاع مقدس آثار گران سنگ معنوی به جای گذاشته است

فرماندار شهرستان دشتستان نیز در این آئین با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است که باید ارزش‌های دفع مقدس به خوبی به نسل جوان منتقل شود.

ارسلان زارع با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: کشور ما امروز در اوج اقتدار و عزت است که همه اینها را مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان هستیم.

وی به آثار گران‌بهای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دوران دفاع مقدس افتخارات بسیار زیادی برای ما داشت که برای همیشه به این ارزش‌ها افتخار می‌کنیم.

فرماندار شهرستان دشتستان با بیان اینکه تلاش‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نظام ما را بیمه کرد، اضافه کرد: جنگ تحمیلی نشان داد که دشمنان در مقابل ملتی با پشتوانه حاکمیت اسلام و انسجام ملی ناکام می‌مانند.

 10 هزار دشتستانی عازم جبهه‌های جنگ شدند

فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان نیز در این آئین اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دارای پیام‌های بسیار زیادی است که باید تلاش شود تا این پیام‌ها به خوبی به نسل جوان ما نیز منتقل شود.

سرهنگ نعمت‌الله غلاپور با اشاره به اعزام بیش از 10 هزار نفر از شهرستان دشتستان به جبهه‌های نبرد علیه دشمن در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: یکی از افتخارات شهرستان دشتستان حضور این میزان رزمنده در جبهه‌های جنگ است.

لازم به ذکر است که در این آئین از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان دشتستان تجلیل شد.
 

کد خبر 2377809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha