۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

واکنش مدیرعامل فولاد نوین به اتفاقات بازی استقلال/ تماشاگر اختصاصی نداریم!

واکنش مدیرعامل فولاد نوین به اتفاقات بازی استقلال/ تماشاگر اختصاصی نداریم!

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین اهواز می‌گوید تیم فوتبال این باشگاه تماشاگر اختصاصی ندارد و اتفاقات بعد از بازی با استقلال را نمی‌توان به هواداران این تیم مرتبط دانست.

علیرضا اژدری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره صحبت‌های سرپرست تیم استقلال مبنی بر حمله چند موتورسوار به اتوبوس استقلال بعد از بازی با فولاد نوین، اظهار کرد: این اتفاق از طرف تماشاگران ما نبوده است. به جرات می‌توانم بگوییم ما تماشاگر نداریم و یا حداقل تماشاگر اختصاصی نداریم! من هم وقتی این صحبت‌ها را دیدم تعجیب کردم.

وی افزود: همیشه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس کُری خوانی هست. این کُری خواندن بین تماشاگران دو تیم در شهرستان‌ها هم وجود دارد. برای همین رخ دادن این اتفاقات را نباید لزوما به تماشاگران تیم حریف یا میزبان متصل کرد. همه می‌دانند که در اهواز هم هواداران دو آتشه پرسپولیس وجود دارند.

مدیرعامل فولاد نوین اهواز تاکید کرد: بازی ما با استقلال کاملا تماشاگرپسند و بی حاشیه بود. بازی ما حاشیه‌ای نداشت که تماشاگران بخواهند بعد از مسابقه به اتوبوس تیم استقلال حمله کنند. ما خودمان این حرکت‌ها را نمی‌پسندیم و آنرا محکوم می‌کنیم.

اژدری زاده یادآور شد: من از چند روز قبل هم به بازیکنان تیم تاکید کرده بودم که بدون حاشیه با استقلال بازی کنند. به نظرم اگر هم اتفاقی بعد از بازی رخ داده، مسئولیت آن با ما نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اسکورت نشدن اتوبوس استقلال هم گفت: این موضوع در حیطه ما نیست. استقلال اگر اسکورت می‌خواست باید با فرمانداری و یا هیات فوتبال استان خوزستان هماهنگ می‌کرد. به هر حال ما برای اولین بار با یک تیم لیگ برتری بازی داشتیم و خیلی چیزها برایمان تازگی داشت ولی تلاش کردیم هر چه در توان داریم، اجرا کنیم.

اژدری زاده در پایان با محکوم کردن فحاشی‌ها به بازیکنان و سرمربی استقلال در طول مسابقه هم یادآور شد: فوتبال عامل دوستی است نه توهین. همانطور که گفتم ما تماشاگر اختصاصی نداشتیم که این اتفاقات را به آنها منتسب کنیم! هیچ هماهنگی‌ا هم صورت نگرفته بود. به عنوان یک شهروند اهوازی از استقلالی‌ها می‌خواهم اگر اتفاقی رخ داده است ما را ببخشند و بدانند که این مسائل هماهنگ شده و طراحی شده نبوده است.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه موفق شد در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر تیم فولاد نوین اهواز با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و به مرحله بعد برسد.

کد خبر 2392023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha