۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۲۸

اخبار تازه از بیستمین نمایشگاه مطبوعات؛

شش چهره سیاسی غیر ایرانی به نمایشگاه مطبوعات می‌آیند/ رونمایی از پایگاه اینترنتی ترجمان

شش چهره سیاسی غیر ایرانی به نمایشگاه مطبوعات می‌آیند/ رونمایی از  پایگاه اینترنتی ترجمان

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در کنار میزبانی از مراسم افتتاح پایگاه اینترنتی ترجمان از 6 میهمان ویژه غیر ایرانی از اروپا، آسیا و آمریکا نیز استقبال و پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حالی از فردا صبح به صورت عمومی آغاز به کار خواهد کرد که ستاد برگزار کننده آن تمهیدات خاصی را برای برگزاری بهتر آن برای حاضران و نیز بازددیکنندگان تدارک دیده است.

بر این اساس تمامی بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توانند از خدمات اینترنت پرسرعت رایگان در محیط برگزاری نمایشگاه استفاده کنند و در کنار آن ستاد برگزاری، امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان برای تمامی غرفه‌های حاضر در نمایشگاه را نیز فراهم کرده است.

از سوی دیگر این نمایشگاه در مدت یک هفته برگزاری خود میزبان  ۶ میهمان برجسته خارجی از آسیا، اروپا و آمریکا خواهد بود که هر یک به تناسب در ارتباط با موضوعات سیاسی خاص مرتبط با کشورهای خود به اظهار نظر خواهند پرداخت.

۲۲ نماینده رسانه‌های خارجی مقیم ایران نیز در ایام برگزاری این نمایشگاه ضمن معرفی رسانه‌ها خود به بازدیدکنندگان، امکان ایجاد نمایندگی رسانه‌های ایرانی در کشورهای خود را نیز مورد بررسی قرار خواهند داد.

نمایشگاه مطبوعات در این دوره میزبان مراسم افتتاحیه پایگاه اینترنتی ترجمان نیز خواهد بود. این پایگاه که قرار است تمامی اخبار مرتبط با ایران را که در رسانه‌های غیر ایرانی منتشر می‌شوند ترجمه و بازنشر کند، از طریق گذرواژه خاصی که از سوی معاونت مطبوعاتی به مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف کشور داده خواهد شد قابل استفاده و مطالعه خواهد بود و کاربر عمومی نخواهد داشت.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری تمامی غرفه‌های حاضر در نمایشگاه مطبوعات امسال در صورت تمایل برای برگزاری نشست و با هماهنگی با مدیران نمایشگاه می‌توانند از سالن ویژه‌ای که برای این منظور تدارک دیده شده است استفاده کنند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از فردا صبح ساعت ۹ آغاز به کار خواهد کرد و مراسم افتتاح رسمی آن ینز از ساعت ۱۵ و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2416307

برچسب‌ها