۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۹:۳۵

در خراسان شمالی/

برگزیدگان بخش مفاهیم قرآن و نهج البلاغه جشنواره مدهامتان معرفی شدند

برگزیدگان بخش مفاهیم قرآن و نهج البلاغه جشنواره مدهامتان معرفی شدند

بجنورد- مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نفرات برگزیده مرحله استانی مسابقه کتبی مفاهیم قرآن و نهج البلاغه جشنواره قرآنی "مدهامّتان " در خراسان شمالی را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم شیرازیان گفت: پس از بررسی و ارزیابی پاسخ های شرکت کنندگان در مسابقه کتبی مفاهیم قرآن و نهج البلاغه که به صورت تستی و تشریحی برگزار شد، حائزین رتبه های اول تا سوم این بخش مشخص شدند.

وی اظهار داشت: در این بخش از بین ۵۰ شرکت کننده خواهر و برادر"غلامحسین  اسماعیلی" از کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) روستای دهنه شیرین شهرستان اسفراین با کسب بالاترین نمره حائز رتبه اول شد.

شیرازیان افزود: "بهرام رضایی" از کانون نورالشهدا  شهرستان شیروان و "حسین مردانی" از فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد روستای دهگاه از توابع شهرستان بجنورد به ترتیب به عنوان نفرات دوم و سوم این مسابقه برگزیده شدند.

به گفته وی مرحله کشوری نهمین جشنواره قرآنی مدهامّتان، ویژه برادران بالای ۱۶سال دی ماه سال جاری در استان خوزستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامّتان جمعه هفتم آذر با حضور ۲۵۰ شرکت کننده در هفت رشته  قرآنی حفظ، تفسیر، اذان، ترتیل، قرائت، صحت و اذکار نماز، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه ویژه برادران و خواهران در دو رده سنی زیر ۱۶سال و بالای ۱۶سال تا ۳۰ سال در بجنورد برگزار و در مراسم اختتامیه برگزیدگان این جشنواره قرآنی مور تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 2434092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha