۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۲

فرماندار شهرستان محلات:

۵۰ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده معادن به محلات اختصاص می یابد

۵۰ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده معادن به محلات اختصاص می یابد

محلات- فرماندار شهرستان محلات گفت: با پیگیری های به عمل آمده به منظور پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معادن در محلات، به زودی و در مرحله اول، ۵۰ میلیارد ریال به حساب شهر واریز خواهد شد.

سیداحمد سجادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر بیان کرد: شوراها یکی از نمادهای متعالی کشور  و از جایگاه ارزنده ای برخوردار هستند و می توانند کمک زیادی به رشد کنند.

وی در ادامه با بیان برخی اقدامات انجام گرفته در سطح شهر محلات اظهار کرد: بلوار آیت الله غفاری در این شهر می تواند به یک نقطه مهم به منظور تحقق توسعه شهری تبدیل شود که به نظر می رسد شهرداری باید قدم اول در این زمینه را با آغاز عملیات عمرانی بردارد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته ساماندهی آبگرم محلات گفت: این منطقه یکی از مناطق مهم و حساس در کشور است که قابلیت جذب تعداد بالای گردشگر را داراست؛ اما متاسفانه از مشکلات عدیده ای رنج می برد که باید این موانع را رفع کرد.

فعالیت برخی معادن محلات، اکوسیستم آبگرم را تحت الشعاع قرار داده است

وی ادامه داد: اکنون مجوز ۳۲ معدن در منطقه صادر شده است که تعدادی از آنها در حال فعالیت در منطقه هستند که باعث به هم خوردن اکوسیستم آبگرم شده است و به شدت پیگیر رفع مشکلات آبگرم می باشیم.

سجادی در بخش دیگری از صحبت های خود با انتقاد از اختصاص نامناسب حق و حقوق مردم محلات در زمینه برخورداری از معادن عنوان کرد: دو معدن حاجی آباد و آتشکوه از سالهای قبل هیچگونه مبلغی بابت مالیات بر ارزش افزوده خود به شهر پرداخت نکرده بودند که پس از تعیین ضرب الاجل برای آنها و رایزنی های انجام گرفته قرار است به زودی مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از این محل به حساب شهر واریز شود که فرمانداری همچنان در حال پیگیری این موضوع است.

بازرسان خوش برخورد، جای بازرسان قبلی شهرستان محلات را می گیرند

فرماندار محلات خاطرنشان ساخت: گرانی در محلات یکی از دغدغه های مردم است که با صحبت های انجام شده با مسئولان قرار است از امروز بازرسان محلات که عمدتا بومی شهرستان بوده و به دلیل برخی از مشکلات برخوردهای لازم را با کسبه به عمل نمی آوردند با بازرسان یکی دیگر از شهرهای استان جابجا شوند تا بتوان نظارت و  برخوردهای بیشتری با متخلفان انجام داد.

این مقام مسئول اظهار کرد: بر اساس طرح آماده شده در سطح شهرستان بناست تا ظرف ۱۸ ماه از فعالیت و اقامت افاغنه در شهر جلوگیری شود که به همین منظور در مرحله اول فراخوان نیرو از شهرهای همجوار و در مرحله بعد آموزش و استفاده از واحدهای تولیدی داوطلب در این زمینه اجرایی خواهد شد و در مرحله آخر به سراغ استفاده از راه های قهری خواهیم رفت.

سجادی گفت: در همین راستا نیز همزمان با هفته فرهنگی محلات از واحدهایی که از نیروهای تمام ایرانی استفاده می کنند به عنوان واحدهای الگو قدردانی خواهد شد.

کد خبر 2435474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha