۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱

جودو قهرمانی آسیا - هنگ کنگ/

جمال آبادی :فرصت کسب طلای آسیا را از دست ندادم

جمال آبادی :فرصت کسب طلای آسیا را از دست ندادم

جودوکار طلایی نوجوانان ایران گفت: برای رسیدن به موفقیت سخت تمرین کرده بودم و خوشحالم که فرصت ایستادن روی سکوی قهرمانی آسیا را به راحتی از دست ندادم.

سهیل جمال آبادی جودوکاری که روز گذشته موفق به کسب مدال طلا شده بود با بیان مطلب فوق به خبرنگار اعزامی مهر به هنگ کنگ گفت: راه دشواری برای عضویت در تیم ملی طی کرده بودم و در اردوها نیز زیر نظر کادر فنی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و با آمادگی بالا راهی این رقابتها شدم.

وی در مورد رقبای خود گفت: دور اول حریف قرقیزستانی آسیب دید، دور دوم ماکائو و دور سوم هم تاجیکستان را با ضربه فنی شکست دادم. در بازی پایانی هم به دنبال تکرار همین نتایج و رسیدن به عنوان بهترین جودوکار آسیا بودم که متاسفانه نشد و با امتیاز "وازاری" حریف خود را شکست دادم و به مدال طلا دست پیدا کردم.

قهرمان نوجوانان آسیا در مورد عوامل قهرمانی گفت: فعل خواستن را به خوبی از همان تهران برای خودم صرف کردم. نمی خواستم این فرصت را از دست بدهم. برای آینده خودم برنامه هایی زیادی دارم و این مدال می توانست خیلی به من کمک کند به همین دلیل سخت تلاش کردم و لطف خدا و تلاش کادر فنی از مهمترین عوامل این موفقیت بود.

جمال آبادی افزود: تمرینات اردویی تیم ملی خیلی به ما کمک کرد تا با آمادگی بالا و استرس کم به محل برگزاری مسابقات برسیم. در اردوها با تمهیدات کادر فنی مسابقات شبیه سازی می شد و همین موضوع باعث شده بود تا با آمادگی روحی-روانی خوبی روی تاتامی قهرمانی آسیا حاضر شویم که جا دارد از استاد میقانی، جناب زاده و پور یوسف و "چیل" مربی کره ای تیم و مسئولان فدراسیون که همراهی خوبی داشتند تشکر و قدردانی کنم.

جودوکار تیم ملی نوجوانان در بخش دیگری از سخنانش به برنامه آتی خود اشاره کرد و گفت: شاید بلندپروازی باشد ولی می خواهم قهرمان المپیک شوم. برای رسیدن به این هدف بزرگ گام به گام پیش می روم و از مدال طلای قهرمانی آسیا به جوانان جهان و پس از آن تیم ملی بزرگسالان.  امیدوارم مسئولان فدراسیون همین حمایتی که اکنون از تیم های رده سنی پایه دارند را ادامه دهند تا بتوانیم برای کسب افتخارات بیشتر تلاش کنیم.

جمال آبادی در پایان از پدر و مادرش، حسن علی غنی و اکبر اصغری مربیان خود در باشگاه ثامن تهران که نقش زیادی در پیشرفت وی داشتند تشکر کرد. 

قابل ذکر است سهیل جمال ّآبادی روز گذشته در نخستین روز از هشتمین دوره رقابتهای نوجوانان آسیا موفق به کسب مدال طلا شد. 

کد خبر 2442037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha