۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۱۸

میرشفیع:

جاده ریز به دژگاه اجرایی می‌شود/ کاهش مسافت استان‌های بوشهر و فارس

جاده ریز به دژگاه اجرایی می‌شود/ کاهش مسافت استان‌های بوشهر و فارس

بوشهر - معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه روستایی گفت: جاده ریز به دژگاه اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین میرشفیع عصر شنبه در بازدید از راه‌های شهرستان دیر و کنگان اظهار داشت: در جنوب استان بوشهر علی‌رغم وجود تاسیسات گازی و نفتی متعدد، از نظر شبکه راهی مشکلات زیادی وجود دارد که باید اقدامات اساسی در این زمینه صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با مشارکت و همراهی و توان بالایی که در صنعت نفت وجود دارد، مشکلات در این زمینه برداشته شود و شاهد تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در بخش راه باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه روستایی به طرح جاده ریز به دژگاه اشاره کرد و ادامه داد: اجرای این طرح می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش فاصله استان بوشهر و استان فارس داشته باشد و امیدواریم با انجام ارزیابی‌های مختلف شاهد اجرای این طرح باشیم.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح نیازمند ارزیابی‌های زیست‌محیطی، فنی و مطالعاتی است، خاطرنشان ساخت: بخش‌هایی از این پروژه را می‌توان با توان موجود استان فعال کرد تا در آینده وارد بودجه شده و ضمن تخصیص اعتبارات، پروژه نیز فعال باشد و معطل نماند.

میرشفیع همچنین به وضعیت اجرای جاده میانی که شهر آبدان به دیر را متصل می‌کند، اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اجرای کامل این طرح شاهد بهبود وضعیت عبور و مرور در این بخش باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه روستایی در ادامه بیان داشت: حمایت لازم را از توسعه راه‌ها در استان بوشهر خواهیم داشت و امیدواریم با اجرای طرح‌های مختلف بتوانیم رضایت‌مندی هر چه بیشتر مردم را کسب کنیم.

بازدید از راه‌های روستایی نبود به ساحلی، جاده ریز به دژگاه، جاده سرچشمه به باغان و ریز به دوراهک از جمله پروژه‌هایی بود که معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه روستایی در سفر به جنوب استان بوشهر داشت.

کد خبر 2447016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha