۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۵۴

درخواست معاون صدا از مدیران جدید رادیو

درخواست معاون صدا از مدیران جدید رادیو

معاون صدا از مدیران جدید رادیو تهران و مرکز هنرهای نمایشی رادیو درخواست کرد با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌ها، در راستای تحقق اهداف شبکه‌ها گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه رادیویی تهران، مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی رادیو و مشاور اجرایی و مدیر دفتر معاونت صدا با حضور معاون صدای رسانه ملی در ميدان 15 خرداد ساختمان رادیو برگزار شد.

نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی که طی احکام جداگانه‌ای، سعید معدن‌کن را به عنوان مدیر شبکه رادیویی تهران، محمدرضا قربانی را به سمت مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی رادیو و همچنین محمدتقی بحری را به عنوان مشاور اجرایی و مدیر دفتر معاونت صدا منصوب کرده، در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید این حوزه‌ها ضمن قدردانی از مدیران سابق گفت: انتظار می‌رود مدیران جدید با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های رسانه‌ای و اتخاذ تدابیری هوشمندانه و مؤثر در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های شبکه گام بردارند.

معارفه معدن کن و قربانی

سعید معدن کن پیش از این قائم مقام شبکه رادیویی فرهنگ بوده است. محمدرضا قربانی نیز قائم مقام شبکه رادیویی صدای آشنا بوده که در حوزه نمایش و تئاتر نیز تجربه فعالیت دارد.

کد خبر 2466733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha