۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲

در گفتگو با مهر مطرح شد:

درد دل‌های یک تهیه‌کننده موسفید/ کار در تلویزیون سخت شده است

درد دل‌های یک تهیه‌کننده موسفید/ کار در تلویزیون سخت شده است

تهیه‌کننده و کارگردان قدیمی تلویزیون که دو سالی می‌شود بیکار است، از شرایط سخت رسانه ملی و ناممکن بودن ساخت اثر جدید سخن گفت.

یوسف سیدمهدوی تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به خبرنگار مهر گفت: متأسفانه از آنجایی که در یکی دو سال اخیر کار در تلویزیون نیازمند یافتن اسپانسر و حامی مالی بود، نشد کاری را به ثمر برسانیم و بی‌پولی تلویزیون ما را بدجوری دچار مشکل کرد و هر کاری می‌خواستیم انجام دهیم به سرانجام نمی‌رسید.

وی افزود: قرار بود یکی دو سریال کار کنم اما این موضوع هم به نتیجه نرسید و با مشکلات مالی سازمان صداوسیما مصادف شد. من هم به عنوان تهیه‌کننده نمی‌توانستم ریسک کنم، چون ممکن بود نتوانیم به قول‌هایمان عمل کنیم، موفق نشویم ساخت سریال را به پایان ببریم و بدقول شویم.

کارگردان سریال «قفسی برای پرواز» با بیان اینکه کار در تلویزیون خیلی سخت شده است، تأکید کرد: تغییر و تحولات اخیر هم که باعث شده همه چیز در تلویزیون تعطیل شود. اوضاع سینما هم که بدتر است و فیلم‌ها فروش نمی‌کند.

مهدوی در پایان تصریح کرد: سن و سالی از من گذاشته و نمی‌توانم با این ضوابط جدید و سیستم دیجیتال و شتابی که در روند کارها ایجاد شده، راحت کنار بیایم. در حالی که اعتقاد من بر این است که باید کاری انجام دهیم که به عنوان باقیات صالحات از ما بماند.

کد خبر 2474446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha