۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۰۰

سالاری:

نرخ بیکاری استان بوشهر نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است

نرخ بیکاری استان بوشهر نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: نرخ بیکاری استان بوشهر نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر شنبه در آئین تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای انقلاب در استان بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مدیون شهدا و ایثارگران است که از جان خود در راه این نظام و انقلاب گذشتند و لازم است که این موضوع به خوبی تبیین شود.

وی با بیان اینکه آرامش و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است، اذعان داشت: استقلال از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب است که در ابعاد مختلف محقق شده است.

سالاری بر لزوم پاسخگویی همه مسئولان به خواسته‌ها و مشکلات و نیازهای مردم تاکید کرد و افزود: ارائه خدمت مطلوب به مردم و تکریم آنان به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران باید در دستور کار همه مسئولان باشد.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در استقلال مقاومتی محقق می‌شود و تولیدات داخلی را افزایش و وابستگی اقتصادی را کاهش می‌دهد.

ایجاد چهار مجتمع پتروشیمی در شمال استان بوشهر

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر در حال اجرا و شکل‌گیری است، ادامه داد: افزایش سهم ملی در اقتصاد از جمله دستاوردهای اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

سالاری با اشاره به تخصیص ۸۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد بزرگراه‌ها در استان بوشهر به عنوان یکی از زیرساخت های اقتصاد مقاومتی، اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های بندری در بوشهر نیز با اعتبار ۵۳۰ میلیارد تومان اجرا می شود.

وی از ایجاد چهار مجتمع پتروشیمی در شمال استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر سرعت می‌گیرد و زیرساخت‌های مورد نیاز آنها تخصیص می‌یابد.

استاندار بوشهر بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات بیکاری و توسعه اشتغال در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: نرخ بیکاری استان بوشهر نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است ولی این آمار نیز باید کاهش یابد.

کد خبر 2489331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha