۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۰۴

بهروزیان خبر داد:

امسال ۴۶۲ میلیارد ریال به پروژه های ورزشی استان بوشهر اختصاص یافت

امسال ۴۶۲ میلیارد ریال به پروژه های ورزشی استان بوشهر اختصاص یافت

بوشهر- مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: امسال ۴۶۲ میلیارد ریال به پروژه های ورزشی استان بوشهر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بهروزیان بعد از ظهر یکشنبه در افتتاح پروژه های ورزشی شهرستان دشتی که با حضور استاندار بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری با عنایت استاندار بوشهر کارهای خوبی در حوزه ورزش در سطح استان صورت گرفته است.

وی با تبریک دهه مبارک فجر افزود: در دهه فجر علاوه بر افتتاح پروژه های عمرانی هفت پروژه نیز با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

بهروزیان ادامه داد: افتتاح سالن چند منظوره گنخک کاکی یکی از پروژه های ورزشی مورد بهره برداری است که در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۱ متر مربع ساخته شده است.

وی اعتبار این پروژه را ۱۴ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: محل اعتبار این پروژه ملی است که شروع آن نیز با پیگیری‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

بهروزیان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این سالن ورزشی در سال۹۱ بوده خاطر نشان کرد: شهرستان دشتی دارای ۷۰ هزار متر فضای ورزشی روباز، هشت زمین چمن مصنوعی، ۱۵ هزار متر مربع فضای سرپوشیده، ۱۱ سالن ورزشی و یک استخر شنا است.

وی بیان کرد: در سال جاری ۱۸ میلیارد ریال برای تکمیل شش سالن ورزشی اختصاص یافته که از حمایت‌های استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر به اعتبارات ورزشی استان نیز اشاره و تصریح کرد: در سال جاری ۴۶۲ میلیارد ریال به پروژه های ورزشی استان اختصاص یافته که در سطح کشور بوشهر دومین استان در زمینه اعتبارات عمرانی به خود اختصاص داده است.

کد خبر 2491503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha