۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۳۹

ادغام رادیو انگلیسی زبان «ندای اسلام» در رادیو انگلیسی برون‌مرزی

ادغام رادیو انگلیسی زبان «ندای اسلام» در رادیو انگلیسی برون‌مرزی

رادیوی انگلیسی زبان «ندای اسلام» مرکز قم در رادیو انگلیسی برون مرزی ادغام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اخگری معاون برون مرزی صدا و سیما گفت: با این اقدام از ظرفیت علمی و معنوی شهر مقدس قم برای تبلیغ اسلام ناب محمدی برای مخاطبان رادیو استفاده بیشتری خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت آشنایی مخاطبان غربی با منابع اصیل و دست اول اسلامی گفت: در هم افزایی و ادغام رادیو ندای اسلام با رادیو انگلیسی از این پس رادیو انگلیسی به صورت 24 ساعته روی ماهواره، اینترنت، موبایل و موج کوتاه و اف ام در برخی مناطق منابع دست اول اسلام برای مخاطبان نشر می‌شود.

اخگری در ادامه با اشاره به عملکرد رادیوها و تلویزیون‌های معاونت برون مرزی درباره بازتاب پیام رهبری مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی گفت: رسانه‌های برون مرزی به عنوان خط مقدم رسانه ملی در عرصه بین الملل وظایف خطیری را بر عهده دارند و نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی نقشه راه رسانه‌های برون مرزی برای معرفی اسلام را مشخص کرد.

در ادامه این مراسم همچنین از زحمات و تلاش‌های دو تن از مدیران بازنشسته معاونت عبدالحسین خفاجی مدیر سابق شبکه رادیویی عربی و آفریقایی و احمد روحانی مدیر سابق رادیو عبری با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

در پایان این مراسم همچنین مراسم قرعه کشی «حدیث بیداری» به مناسبت ایام دهه فجر انجام و 22 نفر از همکاران معاونت برون مرزی به قید قرعه انتخاب شدند.

کد خبر 2496804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha