۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۲۶

طباطبایی به مهر خبر داد:

راهیابی هدف پویان قم به لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور

راهیابی هدف پویان قم به لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور

قم - رئیس هیئت هندبال قم از راهیابی هدف پویان قم به لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور خبر داد و گفت: تیم هندبال هدف پویان قم طی ۲ سال توانست از لیگ دسته دوم به لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور برسد.

سید علیرضا طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موفقیت هندبالیست‌های بانوی قمی در مسابقات لیگ دسته اول کشور موفقیتی بزرگ و تاریخی برای ورزش قم است و امیدواریم حمایت لازم از این تیم در آینده صورت پذیرد.

وی افزود: تیم هندبال هدف پویان قم امسال در لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور با شکست دادن تمامی حریفان خود بر سکوی قهرمانی قرار گرفت و کسب این موفیت نشان دهنده رشد روز افزون ورزش بانوان در قم است.

رئیس هیئت هندبال قم گفت: هدف پویان در حالی قهرمان لیگ دسته اول کشور شد که فصل گذشته در لیگ دسته دوم کشور عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود و بدین ترتیب طی ۲ سال توانست از لیگ دسته دوم به لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور برسد.

طباطبایی بیان کرد: قهرمانی هدف پویان با شکست تیم‌های هندبال البرز، پاسارگاد قم، ملایر، سپاهان اصفهان و هیئت هندبال کرمان محقق شد اما این آغاز کار هدف پویان است و نماینده قم فصل آینده کار دشواری در پیش رو دارد و از حالا باید برای آینده خود برنامه‌ریزی کند.

وی عنوان کرد: هدف پویان قم سال آینده در لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور شرکت می‌کند و این برای نخستین بار است که یک تیم قمی در لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور حضور پیدا می‌کند و بدون شک این رخداد تمام اهالی ورزش قم را خوشحال کرده است.

رئیس هیئت هندبال قم تصریح کرد: پیش از این موفقیت‌های ورزش بانوان قم به طور عمده در رشته‌های انفرادی رقم می‌خورد اما قهرمانی هدف پویان نشان داد، ورزش بانوان قم می‌تواند در رشته‌های گروهی نیز موفق باشد و هدف پویان می‌تواند در لیگ بر‌تر نیز تبدیل به تیمی مدعی شود.

طباطبایی افزود: ترکیب تیم هدف پویان قم را بازیکنانی با میانگین سنی پایین تشکیل می‌دهند و رشد هندبال قم با توجه به حضور چنین بازیکنان جوان و آینده داری در سال‌های پیش رو ادامه پیدا می‌کند البته باید از تیم هندبال هدف پویان پشتیبانی کافی انجام شود.

کد خبر 2513276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha