۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷

حیاتی:

ستاد تنظیم بازار خرمشهر بر توزیع و قیمت اقلام مصرفی نظارت می كند

ستاد تنظیم بازار خرمشهر بر توزیع و قیمت اقلام مصرفی نظارت می كند

خرمشهر – فرماندار خرمشهر گفت: با نزدیك شدن ایام نوروز گشت های نظارتی ستاد تنظیم بازار نظارت کاملی بر توزیع و قیمت اقلام مصرفی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی صبح امروز در جریان بازدید میدانی از بازارهای خرمشهر، در خصوص تمهیدات انجام شده برای تنظیم بازار شب عید در خرمشهر خبر داد و گفت: عرضه مرغ منجمد با قیمت مصوب در سطح شهر خرمشهر در حال انجام است.

وی  افزود: تنقلات و مواد خوراکی به نرخ معقول و منطقی بازار الان در حال فروش است و تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید همشهریان و نیازهای ضروری در ایام عید اندیشیده شده است.

فرماندار خرمشهر اظهار کرد: همشهریان خرمشهری نسبت به توزیع مواد غذایی کاملا آسوده خاطر باشند چرا که به میزان کافی مواد خوراکی و مصرفی به خصوص در ایام نوروز در سطح با نرخ های مصوب در شهرستان موجود است.

حیاتی به گشت های تنظیم بازار در خرمشهر اشاره کرد و گفت: از هفته های گذشته در ستاد تنظیم بازار در خرمشهر گشت های نظارتی با حضور دستگاه های عضو این ستاد در شهرستان خرمشهر در حال نظارت کامل بر توزیع و قیمت اقلام مصرفی هستند.

وی  به برخوردهای قانونی با افراد سودجو در ایام عید نیز اشاره کرد و گفت: به افرادی که بخواهند از قیمت مصوب تخطی بکند قطعا با آنها به صورت قانونی برخورد خواهد شد.
 
 به گزارش خبرنگار مهر، مراکز سیار توزیع مرغ منجمد، فروشگاه های تعاون روستایی، بازار میوه و آجیل از اماکن بازدید شده امروز فرماندار خرمشهر بود که در این بازدید رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت خرمشهر، مدیر تعاون روستایی شهر و مسئول تعزیرات، اصناف و مدیر جهاد کشاورزی نیز وی را همراهی می کردند.

 

کد خبر 2513657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha