۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۱۸

شعبان‌زاده:

۲۵ پایگاه نوروزی هلال احمر در استان بوشهر برپا می‌شود

۲۵ پایگاه نوروزی هلال احمر در استان بوشهر برپا می‌شود

بوشهر - مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: در ایام نوروز امسال، ۲۵ پایگاه جاده، دریا و کوهستان توسط هلال احمر در بوشهر برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم شعبانزاده عصر دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های نوروز در بوشهر اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مناسب در ایام نوروز برنامه‌ریزی خوبی را داشته‌ایم و آمادگی خوبی در این راستا ایجاد شده است.

وی از خدمات‌رسانی ۳۰۰ امدادگر هلال احمر بوشهر در ایام نوروز خبر داد و اضافه کرد: دوره بازآموزی امداد و نجات جاده‌ای با حضور این امدادگران انجام شده است و این امدادگران از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر در ادامه خاطرنشان ساخت: طرح امداد و نجات نوروزی به منظور آمادگی بیشتر امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوشهر برگزار شده است.

شعبان‌زاده تصریح کرد: مربیان برجسته کشور در طرح امداد و نجات نوروزی به امدادگران و فعالان جمعیت هلال احمر بوشهر آموزش‌های لازم را ارائه داده‌اند تا شاهد ارائه خدماتی مناسب به مسافران نوروزی باشیم.

وی در ارتباط با امداد و نجات نوروزی اذعان داشت: این دوره آموزشی  با حضور داوطلبان هلال احمر و علاقمندان در شهر بوشهر به مدت دو روز برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر افزود: هر ساله از ۲۵ اسفند ماه لغایت ۱۶ فروردین ماه طرح امداد و نجات نوروزی در همه نقاط کشور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: در استان بوشهر ۲۵ پایگاه جاده، دریا و کوهستان به منظور ارائه خدمات امدادی برپا می شود.

کد خبر 2515077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha