۱ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۳۸

پیشنهاد نوروزی هنرمندان به مردم

به دیدن «دختر گم شده» بنشینید/ سفر روحتان را تازه می‌کند

به دیدن «دختر گم شده» بنشینید/ سفر روحتان را تازه می‌کند

بهاره رهنما با اشاره به اینکه سفر روحیه افراد را تغییر می دهد و آنها را شاداب می کند پیشنهاد داد مردم علاوه بر مسافرت، فیلم «دختر گم شده» دیوید فینچر را تماشا کنند.

بهاره رهنما درباره فعالیت های جدیدش در زمینه تئاتر در سال ۹۴ به خبرنگار مهر گفت: در جشنواره تئاتر فجر گذشته در نمایش «باغ آلبالو» آتیلا پسیانی حضور داشتم که البته زمان اجرای آن در سال ۹۴ هنوز مشخص نشده اما قرار است در نمایشی تک پرسوناژی که برگرفته از یکی از داستان های خودم است به ایفای نقش بپردازم. کارگردان این نمایش سینا ذاکر است که اوایل سال جدید در مکتب تهران به صحنه خواهد رفت. همچنین قرار است رمان «سارا سرخ بود» که در ژانر جنایی آن را نوشته ام در سال جدید وارد بازرا شود. در حال حاضر این کتاب در مرحله ویرایش نهایی قرار دارد.

وی درباره پیشنهادی که به شهروندان درباره گذراندن تعطیلات نوروزی شان دارد، گفت: برای رفع خستگی و دیدن جذابیت های کشورمان پیشنهادم سفر به نقاط مختلف کشور است. اصولا مسافرت روح افراد را تازه و شاداب می کند و در زندگی شان تاثیر بسیاری خواهد گذاشت.

این بازیگر تئاتر در پایان صحبت هایش متذکر شد: همچنین به تازگی فیلم «دختر گم شده» ساخته دیوید فینچر ا دیدم که به نظر اثری معمایی و جذاب است که در به تصویر کشیدن چهره زنان، موفق عمل کرده اما به دام فمنیسم نیفتاده است. فیلم پر از غافلگیری و تعلیق است و بر اساس رمانی به همین نام نوشته جیلیان فلین ساخته شده است.

بهاره رهنما در سال ۹۳ کارگردانی نمایش «دورهمی زنان شکسپیر» را برعهده داشت و در نمایش های «آرسنیک و تور کهنه»، «تو دهنت و می بندی یا من؟» و «اسپانیایی» و ... به عنوان بازیگر حضور یافت.

کد خبر 2515852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha