۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۲۳:۱۰

شهردار منطقه ۸:

نقش بی‌بدیل بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه انکار‌ناپذیر است

نقش بی‌بدیل بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه انکار‌ناپذیر است

شهردار منطقه ۸ ضمن تبریک و گرامی داشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: نقش بی‌بدیل بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه انکار‌ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب  در مراسم تقدیر از بانوان پرسنل؛ با اشاره به تعامل مديريت شهري و بانوان ، به ویژه در حوزه مسايل اجتماعي گفت: بی تردید جلب مشارکت حداکثري بانوان در اداره امور، رونق فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي را به دنبال داشته است.

وی افزود: اسلام زن را به عنوان مسئله مهم زندگي و متمم حيات انساني در مسائل اجتماعي ، اخلاقي و عضو موثر جامعه دانسته است .

طلوعی تصریح کرد: اگر قدر و منزلت حضرت زهرا (س) برای ما روشن شود به قدر و منزلت زن پی خواهیم برد. لذا نامگذاری این روز به نام روز زن افتخار بزرگی برای بانوان است.

شهردار منطقه ۸، به بحث تکریم از مادران و همسران شهدا اشاره کرد وگفت: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری؛ تلاش داریم تا بتوانیم قدردان این افراد باشیم.

وی افزود: اسلام زن را به عنوان مسئله مهم زندگي و متمم حيات انساني در مسائل اجتماعي ، اخلاقي و عضو موثر جامعه دانسته است .

شهردار منطقه ۸ تصریح کرد: توانمندی و رشد اجتماعی زنان در حال پیشرفت و توسعه است و بانوان شاغل در شهرداری نیز از این نظر مستثنی نیستند و نقشی پررنگ در محیط کاری و اجتماعی و نیز در تحکیم بنیان خانواده دارند .

وی افزود: منش، سیره و نام مبارک حضرت زهرا(س) و سایر معصومین یادآور عظمت، قداست و شجاعت بی‌نظیر در سیره کرامات انسانی است.

طلوعی گفت: با تلاش و همت بی نظیر همه کارکنان، این منطقه توانسته است در تمام زمینه ها ارتقای چشم گیری داشته باشد که امید است با تداوم روند موجود و همکاری مجدانه پرسنل شاهد افزایش موفقیت‌ها بیش از پیش در سطح منطقه باشیم.

وی با اشاره به صفت اخلاق مداری منطقه ۸ تصریح کرد: امیدوارم در سایه همین اخلاق مداری با هم مهربان باشیم تا بتوانیم در خدمت به شهروندان گامهای مستحکم تری برداریم.

طلوعی با قدرداني از تلاشهاي صورت گرفته، بر عزم راسخ تمامی همكاران،در جهت افزايش رفاه و توسعه شهري تاكيد كرد.
همچنین در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های بانوان این منطقه، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
 

کد خبر 2532884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha