۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۲۰

کاظم راست گفتار به مهر گفت:

برای «آشوب» با امین حیایی و حامد بهداد قرارداد نبسته‌ام

برای «آشوب» با امین حیایی و حامد بهداد قرارداد نبسته‌ام

کاظم راست گفتار تاکید کرد برای فیلم سینمایی «آشوب» با امین حیایی و حامد بهداد قرارداد نبسته و تا ۱۰ روز دیگر بازیگرانش قطعی می‌شوند.

کاظم راست‌گفتار تهیه‌کننده و کارگردان «آشوب» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تا امروز هیچ قراردادی با بازیگران این فیلم نبسته است، بیان کرد: تا امروز با تعداد زیادی از بازیگران برای حضور در این فیلم صحبت کرده ام، اما هنوز به مرحله قرارداد نرسیده و حضور هیچ بازیگری در این فیلم قطعی نشده است.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر حضور بازیگرانی چون امین حیایی و حامد بهداد در این فیلم منتشر شده است، اما تا امروز با هیچکدام از بازیگران نام‌برده قرارداد نبسته ام.

این کارگردان با اشاره به اینکه تا ۱۰ روز دیگر اسامی بازیگران «آشوب» قطعی می شود، گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده «آشوب» اواخر اردیبهشت ماه جلوی دوربین می رود.

داستان فیلم «آشوب» در سال ۱۳۲۰ شمسی اتفاق می افتد و داستان یک جوان هنرمند و تحصیل کرده به نام «آشوب» است که در تئاتر لاله زار آواز می خواند. هرچند او از تحصیلات مناسبی برخوردار است اما چندان موفق نیست، به همین دلیل مجبور می شود برای موفقیت بر موج سیاست سوار شود و آشوبی را در شهر به پا می کند.

کد خبر 2569246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha