۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۳

با حضور قاری برجسته مصری برگزار می شود؛

۹ محفل انس با قرآن کریم در امامزاده های شاخص خراسان شمالی

۹ محفل انس با قرآن کریم در امامزاده های شاخص خراسان شمالی

بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: از نوزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان ۹ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته مصری در امامزادگان شاخص استان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اکبر صفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری در امامزاده های خراسان شمالی همزمان با ماه رمضان، اظهار کرد: از نوزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان ۹ محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد "فتحي عبدالرحمان"، قاري برجسته مصري در امامزاده های شاخص شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این مکه محافل مزبور در شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، آشخانه، فاروج، گرمه و جاجرم استان خراسان شمالی برگزار می شوند، افزود: پانزدهم تیرماه، برابر با نوزدهم ماه رمضان نخستین محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در خراسان شمالی ساعت ۱۳ بعد از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر امامزاده فخرالدین(ع) ایور شهرستان گرمه برگزار می شود.

حجت الاسلام صفری ادامه داد: در این روز از ساعت ۱۸ محفل انس با قرآن کریم در شهرستان جاجرم و در محل امامزاده زین العابدین(ع) سنخواست و از ساعت ۲۱ و بعد از ضیافت افطار نیز در شهرستان اسفراین به میزبانی حرم مطهر امامزاده سیدجعفر(ع) برگزار می شود.

وی اظهار داشت: شانزدهم تیرماه برابر با بیستم ماه رمضان از ساعت ۱۳ بعد از اقامه نماز ظهر و عصر محفل انس با قرآن با حضور این قاری مصری در شهر صفی آباد اسفراین، ساعت ۱۸ در بجنورد در محل حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع)، برادر گرامی امام رضا(ع) ویژه اساتید و قاریان و ساعت ۲۱ بعد از نماز مغرب و عشا نیز در همین محل ویژه عموم مردم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صفری با بیان این که در روز هفدهم تیرماه، بیست و یکم ماه رمضان نیز سه محفل انس با قرآن با حضور این قاری مصری در شهرهای آشخانه، شیروان و فاروج برگزار می شود، افزود: در این روز محفل انس با قرآن بعد از نماز ظهر و عصر در شهرستان مانه و سملقان به میزبانی حرم مطهر امامزاده سیدمحمد(ع)، از ساعت ۱۸ در شیروان به میزبانی حرم امامزاده حمزه رضا(ع) و از ساعت ۲۱ نیز در شهرستان فاروج در محل مسجد جامع شهر تیتکانلو برگزار می شود.

کد خبر 2790226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha