۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۹

پندار اکبری در گفتگو با مهر:

محور بازیگران در سریال‌های سهیلی‌زاده جوانان هستند

محور بازیگران در سریال‌های سهیلی‌زاده جوانان هستند

پندار اکبری بازیگر سریال «نیاز» این نکته را که حسین سهیلی‌زاده محور آثارش را جوانان قرار می‌دهد و از آنها در کنار پیشکسوت‌های این عرصه استفاده می‌کند، اتفاقی مثبت و فرصتی برای آموزش قلمداد کرد.

پندار اکبری بازیگر سریال در حال پخش «نیاز» در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضور در این سریال مناسبتی اظهار کرد: من این افتخار را داشتم که سومین همکاری خودم را بعد از سریال‌های «فاصله‌ها» و «سراب» با حسین سهیلی‌زاده تجربه کنم که البته بین این همکاری‌ها چهار سال فاصله افتاد اما بعد از صحبت‌هایمان قرار شد من ایفاگر کاراکتر پیمان باشم.

وی افزود: وقتی آقای سهیلی‌زاده کاری را پیشنهاد می‌دهد به قولی چشم بسته کار را قبول می‌کنم به خاطر اینکه کارگردان خوبی است و کارهای قبلی او هم با استقبال مخاطب مواجه شده اند. کارهای وی دیده می‌شوند و بیننده خود را دارند. همچنین سهیلی زاده کارگردانی با اخلاق و کار بلد است که در هر پروژه‌ای، همه عوامل از جمله بازیگران با او احساس راحتی می‌کنند.

پندار اکبری

بازیگر «معراجی‌ها» ادامه داد: پیمان شخصیتی است که به تازگی با همسرش به ایران و نزد خانواده‌اش بازگشته است منتهی به مرور زمان که داستان پیش می‌رود با مشکلاتی مواجه می‌شود. با این وجود او به خاطر علاقه زیاد به همسرش، از اشتباهات او چشم پوشی می‌کند. پیمان شخصیت مهربانی دارد و خیلی به خانواده و همسرش اهمیت می‌دهد.

سعی کرده‌ام نقش‌های مشابه را متفاوت بازی کنم

اکبری در پاسخ به اینکه آیا ایفا کردن نقش‌های تکراری، باعث ارائه بازی‌های یکسان نمی‌شود، تصریح کرد: پیشنهاداتی که به بازیگران می‌شود، دست خودشان نیست. بله پیمان هم به شخصیت‌هایی نزدیک است که تا به حال آن ها را بازی کرده‌ام و اندکی تفاوت‌های ظاهری با آنها دارد اما سعی کرده‌ام در بازی‌هایم تغییراتی را ایجاد کنم که شبیه کاراکترهای قبلی نشوم. برای مثال حداقل در رفتار و فیزیک نقش پیمان در سریال «نیاز» این اتفاق افتاده است.

وی یادآور شد: ضبط دو قسمت پایانی سریال «نیاز» به تازگی به پایان رسید و این اواخر روزانه بیش از ۱۵ ساعت کار می‌کردیم. آن هم در شرایط سخت گرمای هوا و با زبان روزه تا مجموعه با کیفیتی به پخش برسد. حسن کارهای فشرده و روز پخش این است که وقتی سریالی همزمان با پخش پیش می‌رود، هنگامی‌ که محبت مردم را حین کار می‌بینیم با انگیزه بالاتری ادامه می‌دهیم و این همزمانی تولید و پخش موجب می‌شود برخی موارد نیز به نقش کم یا زیاد شود. الحمدالله سه قسمتی از مجموعه که پخش شده با استقبال مخاطبان عزیز مواجه شده و این انرژی مثبت از سوی مردم به ما در تولید دو قسمت پایانی کمک بسیاری کرد.

پایان «نیاز» قابل پیش‌بینی نیست

پندار اکبری با بیان اینکه پایان قصه «نیاز» قابل پیش بینی نیست، تأکید کرد: داستان طوری پیش می‌رود که بیننده نمی‌تواند پایان آن را حدس بزند اما یک بخش قصه تقابل مثبت و منفی یا خوب و بد کاراکترها است و بخش دیگر اخلاق‌گرایی، خانواده‌داری و احترام به والدین است اما این سریال پیام‌های اخلاقی دیگری هم دارد ولی چون هنوز پخش نشده نمی‌توانم به آن اشاره کنم.

این بازیگر که فرزند عبدالرضا اکبری است، درباره تیم جوان بازیگران سریال «نیاز» هم گفت: حسن کارهای سهیلی زاده این است که محوریت بازیگرانش در سریال‌ها با جوانان است. البته ترکیبی از با تجربه‌ها هم همیشه در کنار جوانان هستند اما خب اینکه به بازیگران جوان اعتماد دارد و به آنها میدان می‌دهد بزرگ‌ترین حسن کارهای او است. به نظر من این اتفاق خیلی خوبی است که بازیگران جوان در مجموعه‌های تلویزیونی پررنگ‌تر حاضر شوند چرا که حرفه بازیگری نیاز به ورود بازیگران جوان جدید دارد تا در کنار بازیگران پیشکسوت، آموزش ببینند.

قرار برای بازی در سریال شبکه نمایش خانگی

وی در پایان درباره کارهای جدیدش هم گفت: بعد از این سریال با صحبت‌هایی که شده قرار است در یک سریال برای شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین بروم.

مجموعه تلویزیونی «نیاز» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی حسین سهیلی زاده به مناسبت شب‌های قدر تا پنجشنبه هجدهم تیر هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. تصویربرداری این سریال امروز به اتمام رسید.

کد خبر 2853629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha