۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸

علوی فاضل :

جلسه هماهنگی و پایش امور استان‌های دانشگاه آزاد برگزار می شود

جلسه هماهنگی و پایش امور استان‌های دانشگاه آزاد برگزار می شود

رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد از برگزاری دومین جلسه هماهنگی و پایش امور استان ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی علوی فاضل گفت: دومین جلسه هماهنگی و پایش امور استان ها فردا به ریاست میرزاده و با حضور معاونین دانشگاه، روسای دبیرخانه هیات امنای استانی و روسای واحدها برگزار می شود.

وی به اهداف برگزاری این جلسه اشاره کرد و افزود: در اولین جلسه برگزار شده مقرر شد تا دبیران و روسای واحدها گزارشات و موارد خواسته شده را ظرف مدت یک هفته تهیه کنند که در جلسه فردا این گزارشات دریافت می شود، همچنین در این جلسه به سوالات پیرامون برخی فرآیندها در راستای طرح تجمیع ۲ پاسخ داده می شود و ریاست دانشگاه نکات لازم را مطرح و معاونین نیز نکاتی را در حوزه مربوطه ارائه خواهند کرد.

رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این جلسات کاملا کاری و دارای خروجی است، گفت: تا کنون استان ها همکاری خوبی را داشتند و جلسات بعدی را در راستای بازنگری و به روز رسانی فرآیندها برگزار خواهیم کرد.

علوی فاضل با بیان اینکه گام سوم اصلاح و به روز رسانی فرآیندهای دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: همانطور که ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تاکید دارد کلیه امور دانشگاه براساس برنامه هدفمند و رشد کیفی دانشگاه است.

وی طرح تجمیع را الگوی مدیریتی دانست و افزود: براساس ساختار استانی زمانی که ما به استان ها اختیار می دهیم به همان میزان نیز انتظار اجرای امور را داریم و در این طرح هدف ما مشارکت همه در مدیریت استان ها و تحقق الگوی مدیریت مشارکتی است.

کد خبر 2858786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha