۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳

«روزی که مخصوص آقا قورباغه بود» برادی دومین بار چاپ شد

«روزی که مخصوص آقا قورباغه بود» برادی دومین بار چاپ شد

کتاب داستان کودک «روزی که مخصوص آقا قورباغه بود» نوشته ماکس فلتهاوس با ترجمه سید مهدی میراسماعیلی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.

​به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب «روزی که مخصوص آقا قورباغه بود» اثر ماکس فلتهاوس با ترجمه سید مهدی میراسماعیلی به تازگی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسیده است. این اثر از مجموعه کتاب داستان های ترجمه شده برای گروه سنی کودکان است که فضای تخیلی شیرینی را در ذهن آنان تصویرسازی می کند.

در این کتاب، شخصیت آقا قورباغه قصه هر چه فکر می کند نمی فهمد چرا خرگوش به او گفته است امروز با روزهای دیگر فرق دارد و یک روز استثنایی است. بنابراین آقا قورباغه تصمیم می گیرد از خانه بیرون برود تا شاید دلیل خاص بودن این روز را متوجه می شود. وقتی آقا قورباغه از خانه بیرون می رود با اتفاقات جالبی رو به رو می شود که می تواند برای کودکان لحظات شادی را به ارمغان بیاورد.

نویسنده در این کتاب مضامینی چون دوستی و محبت کردن را به تصویر کشیده و با ورود به دنیای تخیلی حیوانات، به کودکان می آموزد که عشق به انسان ها موجب می شود همدلی و همبستگی بیشتری به وجود بیاید.

چاپ دوم این کتاب، با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۷۰ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 2887087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha