۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱

قربان محمدپور به مهر گفت:

«آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» در راه نروژ/ رقابت با هندی‌ها

«آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» در راه نروژ/ رقابت با هندی‌ها

کارگردان فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» بیان کرد این فیلم در فستیوالی در نروژ رقابت می‌کند.

قربان محمدپور کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت‌های اخیر خود در حوزه سینما توضیح داد: فستیوالی هر سال در نروژ برگزار می شود که به نمایش فیلم های هندی اختصاص دارد و به همین دلیل به فستیوال بالیوودی نروژ معروف است.

وی با تاکید بر اینکه این فستیوال رقابتی نیست، بیان کرد: امسال برای اولین بار در این جشنواره آثاری از سینمای ایران حضور دارد که «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» یکی از آنها است.

کارگردان فیلم سینمایی «دل بی قرار» ادامه داد: پنجشنبه ۱۲ شهریور ماه به همراه محمدرضا شریفی نیا و فاطمه گودرزی برای حضور در این فستیوال راهی نروژ می شویم و این فیلم سینمایی قرار است در دومین روز از فستیوال به نمایش گذاشته شود.

محمدپور در پایان با تاکید بر اینکه فستیوال بالیوود در نروژ از چهارم تا نهم سپتامبر در این کشور برگزار می شود، بیان کرد: عوامل فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» پنجم سپتامبر مصادف با ۱۴ شهریور ماه مهمان سفیر ایران در نروژ هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک دکتر با وجود داشتن همسر، دو فرزند و یک زندگی آرام، عاشق زنی ۳۰ سال کوچکتر از خودش می‌شود که این کار اتفاقاتی را در فیلم رقم می‌زند.

محمدرضا شريفی نيا، فاطمه گودرزی، سحر قريشی، ارسلان قاسمی، فرزاد حسنی، نازنین فلاحی، امیر غفار منش، علی کاظمی، فوژان احمدی، رضا توکلی، عباس خدادادی، امیرعلی عبدی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 2898470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha