۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۵۰

فدراسیون فوتبال تاکید کرد؛

اجازه فعالیت به مدارس فوتبال فاقد مجوز داده نمی‌شود

اجازه فعالیت به مدارس فوتبال فاقد مجوز داده نمی‌شود

در پی دریافت گزارشات متعدد مبنی بر عملکرد منفی برخی مدارس فوتبال، منع فعالیت مدارس فوتبال فاقد مجوز در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حراست فدراسیون فوتبال به منظور ساماندهی و نظارت هر چه بیشتر بر روی فعاليت مدارس فوتبال سراسر کشور اقدامات متعددی انجام داده است که خلاصه آن در اين اطلاعيه آمده است.

در پی دريافت گزارشات متعدد در ارتباط با عملکرد منفی برخی از مدارس فوتبال فاقد مجوز و با توجه به ماموریت حراست مرکزی وزارت ورزش و جوانان، جلسات متعددی با هدف افزایش نظارت و همچنين ساماندهی هر چه بیشتر و بهتر مدارس فوتبال با برخی از مسئولین ناجا برگزار شد تا از اين طریق ضمن دريافت راهکارها و موارد مد نظر ايشان در خصوص هر چه بهتر انجام دادن اين نظارت، فعاليتهای زیربنایی و برخورد قاطع تری در دستور کار قرار گيرد.

درباره مدارس فوتبال آنچه بیش از سایر موضوعات دارای اهمیت است، ارتقای ضریب فرهنگی، اخلاقی و فنی فوتبال آموزان در مدارس فوتبال است و بر همین اساس و با رایزنی های صورت گرفته لیست مدارس فوتبال دارای مجوز فعالیت به نیروی انتظامی منعکس شد و با همکاری با ناجا قطعا با سایر مدارس فوتبال که بدون مجوز رسمی در این حوزه فعالیت دارند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. از سوی دیگر و از آنجائیکه تعدادی از مدارس فوتبال متعلق به شهرداری های کشور است، از این ارگان نیز درخواست کردیم، صرفا با مدارس دارای مجوز همکاری داشته باشد.

همچنین به لحاظ گستردگی و پراکندگی مدارس فوتبال در استانها و شهرستانهای کشور، فدراسیون فوتبال طی نامه ای از هیات های فوتبال استانها، خواست تا همکاری جدی با نیروی انتظامی در شناسایی و برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز و صلاحیت را انجام داده و در اين نامه تاکیدهایی بر نظارت بیشتر بر عملکرد مدارس فوتبال دارای مجوز شد.

کد خبر 2913739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha