۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۲۳

ابلاغ حکم رسمی مدیریت جشنواره موسیقی فجر به نوربخش/ ریاحی نبود

ابلاغ حکم رسمی مدیریت جشنواره موسیقی فجر به نوربخش/ ریاحی نبود

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح دوشنبه ۲۳ شهریورماه حکم انتصاب حمیدرضا نوربخش به عنوان مدیر جشنواره بین المللی موسیقی فجر را به وی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز دوشنبه ۲۳ شهریورماه حکم انتصاب حمیدرضا نوربخش به عنوان مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر را در حضور فرزاد طالبی سرپرست دفتر موسیقی، بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد رودکی و علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی به وی ابلاغ کرد.

در این حکم آمده است:

«هنرمند گرامی جناب آقای حمیدرضا نوربخش؛ نظر به اهمیت و ضرورت برگزاری شایسته سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر و با توجه به ارتباطات موثر و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه موسیقی و پیشنهاد سرپرست دفتر موسیقی به عنوان مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می‌شوید.

امید است با همکاری و همفکری هنرمندان، پیشکسوتان و صاحب نظران و نیز برنامه‌ریزی جامع، اصولی و بررسی ادوار گذشته، جشنواره سی و یکم با کیفیت بهتر و متناسب با انتظار مردم به ویژه جامعه هنری کشور برگزار گردد.

بدیهی است کلیه همکاران و مدیران معاونت امور هنری نهایت همکاری با جناب عالی را معمول خواهند داشت.»

سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر بهمن سال جاری به دبیری حسن ریاحی برگزار می شود. این در حالی است که ریاحی در این جلسه حضور نداشت.

کد خبر 2915437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha