۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۱۰

معاون سازمان نظام دامپزشکی:

صدور پروانه‌های خدمات دامپزشکی به نظام دامپزشکی محول می شود

صدور پروانه‌های خدمات دامپزشکی به نظام دامپزشکی محول می شود

بیرجند- معاون بهداشت، توسعه و آموزش سازمان نظام دامپزشکی گفت: از ابتدای مهر ماه سال جاری صدور پروانه‌های خدمات دامپزشکی به نظام دامپزشکی محول می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعباس جعفری ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان نظام دامپزشکی خراسان جنوبی اظهارکرد:  از ابتدای مهرماه سال جاری سازمان نظام دامپزشکی وظیفه صدور پروانه‌های خدمات دامپزشکی بخش خصوصی را بر اساس قانون افزایش بهره وری بر عهده خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس برنامه های درمانگاه‌ها، کلینیک‌ها، داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز مایه کوبی و شرکت‌های موضوع ماده ۲ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی را سازمان نظام دامپزشکی بر عهده می‌گیرد.

وی بیان داشت: این وظیفه تا پیش از این در اختیار سازمان دامپزشکی کشور بوده است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای وظایفی که بر عهده ما گذاشته‌اند به نحو احسن انجام وظیفه کنیم و رضایت همکاران را در بخش خصوصی دامپزشکی به همراه داشته باشیم.

جعفری با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی سازمان نظام دامپزشکی ساماندهی بخش خصوصی است، بیان کرد: هر صنفی به دنبال آن است که با ساماندهی اعضای خود بتواند هم خدمات بهتری را به این اعضا و هم بهره بردارانی که از خدمات این اعضا استفاده می‌کنند ارائه دهد.

رضا کمیلی رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی خراسان جنوبی نیز بیان کرد: استان خراسان جنوبی علی رغم تمام تلاش های که انجام گرفته در خیلی پارامترها در بحث دامپزشکی به دلایل خاص منطقه ای عقب است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم در راستای ارتقای اخلاق و شئونات حرفه ای قدم برداریم.

وی با بیان اینکه اخیرا با توجه به تغییر رویکرد، اختیارات حاکمیتی خوبی توسط بخش دولتی به نظام دامپزشکی واگذار شده است، ادامه داد: یکی از آن‌ها صدور پروانه‌های تولید کنندگان است.

 در این مراسم از خدمات محمود قربان زاده رئیس قبلی نظام دامپزشکی استان تقدیر و رضا کمیلی به عنوان رئیس جدید نظام دامپزشکی خراسان جنوبی معرفی شد.

کد خبر 2915463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha