۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۵۳

میرزاده خبر داد؛

طراحی و ساخت ۲۵ مرکز درمانی و آموزشی از سوی دانشگاه آزاد

طراحی و ساخت ۲۵ مرکز درمانی و آموزشی از سوی دانشگاه آزاد

اردبیل - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از طراحی و ساخت بالغ بر ۲۵ طرح بیمارستانی و مرکز درمانی و آموزشی از سوی این دانشگاه در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اردبیل افزود: از این تعداد ۲۰ طرح در مرحله طراحی و ساخت بوده و پنج بیمارستان نیز با اتمام ساخت در مرحله تجهیز است.

وی با اشاره به بازسازی هفت بیمارستان در سالهای اخیر از سوی این دانشگاه یادآور شد: این مراکز درمانی و آموزشی از سوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حال اجرا است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به همکاری تنگاتنگ این دانشگاه با وزارت بهداشت از راه اندازی بیمارستان ۹۶ تختخوابی دانشگاه آزاد اردبیل در آینده ای نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با فعالیت این مرکز خدمات درمانی و سلامتی در استان افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به توسعه رشته های کارشناسی ارشد و دکترا در کشور و استان اردبیل یادآور شد: در حال حاضر ۵۶ درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در کشور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

میرزاده با بیان اینکه محدودیتی در توسعه تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاهی نداریم، بیان داشت: براین اساس هر دانشگاهی که توانایی اجرای رشته های مختلف را داشته باشند، حمایت خواهند شد و این در اردبیل نیز تاکید می شود.

وی افزایش تعداد رشته های دکترای تخصصی از ۱۴ رشته به ۲۹ رشته و کارشناسی ارشد از ۵۶ رشته به ۱۰۵ رشته در استان اردبیل را در این راستا برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در عین حال از تبدیل واحدهای پارس آباد و بیله سوار به دانشگاه بین المللی خبر داد و عنوان کرد: این طرح بر اساس مصوبه هیئت امنای استان اردبیل و با توجه به هم مرز بودن این شهرها با کشور جمهوری آذربایجان و با هدف توسعه خدمات علمی و فرهنگی مصوب شد.

کد خبر 2920227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha