۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۰۵

فرمانده سپاه جوالائمه(ع) خراسان شمالی:

فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی در حد انتظار نبوده است

فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی در حد انتظار نبوده است

بجنورد- فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: با توجه به منابع و عناصر شش گانه اقتصاد پویا در یك كشور، متاسفانه تاكنون به موضوع اقتصاد مقاومتی در حد انتظار عمل نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدحسین مرتضوی، یکشنبه شب در نشست خبری كه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: برای شكوفایی اقتصاد یك كشور شش عنصر نیروی انسانی، دانش، فناوری، انرژی، بازار مصرف و ... نقش دارند كه متاسفانه به رغم وجود تمامی این عناصر در كشور، تاکنون به موضوع اقتصاد مقاومتی تاكنو در حد انتظار عمل نشده است.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی نیز افزود: به این منظور نشست های مهمی با استانداری و ادارات كل استان برگزار و مشكلات این حوزه شناسایی شده است.

این مسؤول  با بیان اینكه خراسان شمالی از لحاظ منابع تحقق اقتصاد مقاومتی غنی است، گفت: مشكلات قابل رفع در استان در خصوص اقتصاد مقاومتی در حال پیگری و موضوعات مرتبط به خارج استان نیز به مقامات بالاتر ارجاع داده شده است.

سردار مرتضوی نقش رسانه ها در تحقق اقتصاد مقاومتی را مهم دانست و اظهار داشت: رسانه ها با معرفی افراد برتر در حوزه اقتصاد می توانند عاملی برای تشویق و حضور بیشتر فعالان اقتصاد مقاومتی در استان باشند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در استان افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۵ برنامه محوری و ۴۰۰ برنامه اصلی در سه هزار نقطه استان برگزار می شود.

وی گفت: برپایی نمایشگاه یاد یاران و برگزاری رزمایش نقش بهداری و پزشكی در دفاع مقدس از جمله برنامه های این هفته است.

این مسئول با بیان اینكه دفاع مقدس قله افتخار آمیز و نورانی انقلاب اسلامی است كه نكات برجسته ای را در خود جای داده است، گفت: بعد از پیروی انقلاب اسلامی كشور چهار فتنه بزرگ را تجربه كرده است اما مردم ما با اعتقاد، اطاعت از رهبری و مقاومت در برابر این فتنه ها ایستادگی كردند.

وی افزود: فتنه اول هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، فتنه دوم اتفاقات دوم خرداد، فتنه سوم اتفاقات سال ۸۸ و هم اكنون نیز در فتنه هسته ای قرار داریم.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی تصریح كرد: با پیوند شرایط امروز و دستاوردهای دفاع مقدس می توان از این پیچ تاریخی به خوبی عبور كرد چرا كه اكنون ستاره ابرقدرت هایی نظیر آمریكا جایگاه خود را از دست داده است.

کد خبر 2920576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha