۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۹:۵۶

فرماندار دشتی:

امنیت مطلوبی در دشتی حکمفرما است/کشف تمام جرایم خشن

امنیت مطلوبی در دشتی حکمفرما است/کشف تمام جرایم خشن

دشتی- فرماندار شهرستان دشتی به امنیت مطلوب این شهرستان اشاره کرد و گفت: داشتن امنیت و آرامش نیازمند همدلی و همراهی همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح یکشنبه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دشتی ضمن تبریک عید غدیر خم و هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: پرسنل نیروی انتظامی حافظان این مرز و بوم و کسانی هستند که در عرصه مختلف زندگی مردم حضور دارند و امنیت آنها را تامین می‌کند.

وی افزود: از تلاش‌های فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان که توانسته است امنیت خوبی در دشتی حکم‌فرما کند تقدیر و تشکر می‌شود که این حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی همه عزیران است.

مهرجو بیان کرد: این هفته فرصت مغتنمی است که ماموریت‌های ناجا برای جامعه تبیین و تشریح شود و آنها نیز از این خدمات تقدیر کنند.

وی اضافه کرد: امروزه امنیت پایدار زیرساخت توسعه و پیشرفت هر کشوری است که این امنیت پایدار نتیجه تعامل و همدلی مردم با نیروی انتظامی و دست‌اندرکاران عرصه نظم و امنیت است.

مهرجو تصریح کرد: قطعا اگر این امنیت بر پایه مردم و نهادهای اجتماعی استوار باشد امنیت پایدار به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد عمومی است که لازم است با قانون مداری، مردم داری، امانت، صداقت و کار آمدی آن اعتماد عمومی را تقویت کرد.

اهمیت سلامت در نیروی انتظامی

امام جمعه خورموج نیز گفت: نیروی انتظامی یکی از مهمترین سازمان‌ها در جامعه است؛ سازمانی که در نظم امنیت نقش بسزایی دارد، زیرا به‌واسطه نظم و امنیت است که جامعه به رشد و تعالی دست پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: یکی از ویژگی‌های مهم نیروی انتظامی و نیروهای مسلح که امیرالمومنین علی (ع) و مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند تقوا و پارسایی است.

وی با اشاره به اینکه  پلیس پارسا در انجام وظایف خود کوتاهی نمی‌کند، بیان کرد: در ماموریت پلیس خطرات زیادی وجود دارد و کسانی که در این عرصه خدمت می‌کنند همواره باب شهادت برای آنها باز است.

وی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی در شهرستان دشتی، تصریح کرد: سلامت در نیروی انتظامی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

کشف تمام جرایم خشن شهرستان دشتی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتی نیز ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: امنیت از نیازهای اساسی جامعه است و اختلال در آن بازتاب نگران‌کنده‌ای به‌دنبال خواهد داشت.

سرهنگ رهام رضایی افزود: در سطح شهرستان با تعامل و همدلی که بین فرماندار، امام جمعه و نیروهای نظامی وانتظامی وجود دارد امنیت مطلوبی حکم فرما شده است.

وی بیان کرد: همه جرائم خشن در سطح شهرستان که خط قرمز نیروی انتظامی است، کشف شده است و حتی یک مورد هم وجود ندارد.

رضایی یادآور شد: در شش ماهه اول سال جاری نیز ۹۵ درصد از جرائم خرد در سطح شهرستان کشف شده است.

وی همچنین از احداث و بازسازی اماکن و یگان‌های انتظامی سطح شهرستان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: از عنایت ویژه سردار عباس زاده فرمانده انتظامی استان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

کد خبر 2931115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha