۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۰۵

«ژنرال‌ها» به کانون پرورش فکری می آیند

«ژنرال‌ها» به کانون پرورش فکری می آیند

نمایش «ژنرال ها» نوشته و کارگردانی امیر مشهدی عباس روز چهارشنبه ۲۵ آذر با حضور هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «ژنرال ها» تازه ترین نمایش گروه تئاتر «هفت.پنج.یک» که نمایشی برای پاسداشت صلح و انسان دوستی است روز چهارشنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۸ افتتاح می‌شود.

این نمایش که تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است با تهیه کنندگی محمد رضا کریمی صارمی و نویسندگی، کارگردانی و طراحی امیر مشهدی عباس آخرین روزهای تمرین را سپری می کند.

در این نمایش زنده  - عروسکی حمیدرضا حسینعلی، مجتبی گوهرخای، ندا نوری به ایفای نقش می پردازند. آهنگسازی این اثر را عبد آتشانی با اشعاری از آزاده فرهنگیان انجام داده و طراحی و ساخت عروسک و آکسسوار آن را غزاله مرصوصی و مرجان نامورآزاد بر عهده دارند.

در این پروژه نمایشی فرزاد سلیمانی، مرجان نامور آزاد، غزاله مرصوصی به عنوان دستیارکارگردان حضور دارند. طراحی پوستر و بروشور آن بر عهده بردیا علمی، عکاس فرید حسینی، رزرو و تبلیغات فرزانه جوهری مجد، مدیر تولید میثم آدوسی و مدیر اجرا علی احسانی هستند.

مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله واقع شده است.

کد خبر 2999561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha