۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۴

امام جمعه بیله‌سوار:

«طوفان الاقصی» حاصل ۷۰سال ظلم اسرائیل علیه مردم فلسطین بود

«طوفان الاقصی» حاصل ۷۰سال ظلم اسرائیل علیه مردم فلسطین بود

بیله‌سوار- امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: عملیات «طوفان الاقصی» حاصل ۷۰سال ظلم و جنایات و شرارت رژیم منحوس صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: عملیات «طوفان الاقصی» حاصل ۷۰ سال ظلم و جنایات و شرارت رژیم منحوس صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین بود که با این شدت و قدرت خود را نشان داد.

وی ضمن تبریک پیروزی عظیم و غرور آفرین نیروهای مقاومت فلسطین در این عملیات افزود: در تاریخ ۷۰ ساله مبارزاتی فلسطین چنین عملیاتی با این حجم پیشروی و غافلگیری دشمن اتفاق نیافتاده بود با این عملیات مدبرانه و تاکتیکی حساب دست رژیم غاصب صهیونیستی آمد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه این عملیات به جهانیان و دست نشاندگان اسرائیل هیمنه‌ ی پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی را عیان کرد، گفت: رزمندگان فلسطینی در این عملیات حساب شده و نامحدود، از طریق جنگ زمین و هوا و الکترونیک دشمن را غافلگیر کردند و این عملیات از آثار و برکات و تدابیر سید شهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: هم اکنون اسرائیل در باتلاق بحران و تزلزل دست و پا می‌زند و با برهم خوردن تمامی محاسباتش دچار سردرگمی شدید شده است و این تنها اندکی از قدرت نظامی و اطلاعاتی جبهه مقاومت بوده که در این چند روز به نمایش گذاشته است.

شکست رژیم صهیونیست درس عبرتی برای کشورهای حامی اسرائیل

عزیزی با بیان اینکه این شکست مفتضحانه رژیم اشغالگر صهیونیستی باید عبرتی برای کشورهای همسایه و حامی اسرائیل باشد که باید در این چند روز مواضع خود را نسبت به مردم مسلمان فلسطین اعلام می‌کردند، خاطرنشان کرد: ما اهالی شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان مرزی بیله‌سوار دست مبارزان فلسطینی را می‌بوسیم و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین و خشم و انزجار خود را از رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون وزیر نیرو در استان تصریح کرد: عدم تقسیم عادلانه آب کشاورزی و ساخت سد بیله‌سوار از جمله مطالبات به حق مردم محروم بیله‌سوار از وزارت نیرو است که از فرماندار منطقه انتظار داریم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، این مطالبات را به مقامات استانی و کشوری منعکس کند.

خطیب جمعه بیله‌سوار خاطرنشان کرد: انتظار مردم از کارگزاران جمهوری اسلامی این است که نسبت به تمامی مناطق کشور با دید عادلانه عنایت داشته باشند.

حجت‌الاسلام عزیزی در پایان ۲۴ مهر هفته پیوند اولیا و مربیان را یادآور شد و افزود: بیش از ۹۰ درصد مشکلات مربوط به دانش آموزان از عدم آگاهی صحیح و مناسب والدین نشأت می‌گیرد و انتظار ما از آموزش و پرورش این است در این هفته با برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده در راستای مرتفع سازی این آسیب‌ها قدم‌های اساسی بردارند.

کد خبر 5910475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha