۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵

امام جمعه مشگین‌شرقی:

اسراییل با حمله به بیمارستان‌ها به دنبال جبران شکست خود است

اسراییل با حمله به بیمارستان‌ها به دنبال جبران شکست خود است

مشگین‌شرقی- امام جمعه مشگین‌شرقی گفت: رژیم غاصب اسراییل با حمله به بیمارستان‌ها و مدارس به دنبال جبران شکست‌های خود است که باز رسوایی دیگری رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین‌شرقی اظهار کرد: دنیا باور نمی‌کرد که اسرائیل چنین شکستی را متحمل شود، حماس توانست هیمنه و ابهت توخالی صهیونیست را بشکند.

وی افزود: رژیم غاصب اسرائیل امروز به دنبال جبران این شکست با اقدامات جنایتکارانه و بزدلانه و حمله به بیمارستان و مدارس هستند که باز رسوایی دیگری رقم زد.

امام جمعه مشگین‌شرقی با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» ماهیت اسرائیل را برملا کرد، گفت: نباید در برابر این جنایات رژیم غاصب بی تفاوت بود که در این راستا انسان‌های آزاده جهان به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته‌اند.

حجت‌الاسلام صفری با انتقاد از حمایت مجامع بین‌المللی و کشورهای غربی، اروپایی و بعضی کشورهای عربی از این رژیم کودک‌کش خاطرنشان کرد: سکوت سازمان ملل در مقابل جنایت‌های رژیم کودک‌کش قابل قبول نیست و متأسفانه برخی سلبریتی‌ها نیز نمی‌خواهند حق را ببینند و از حق دفاع کنند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت توان مقابله با اسرائیل را دارد و نیازی به واکنش ایران نیست‌، گفت: گروه‌های مقاومت، حماس و حزب‌الله قطعاً بر اسرائیل غالب خواهند شد و اسرائیل نابود شدنی است.

حجت‌الاسلام صفری ادامه داد: آن‌هایی که از جنایات این رژیم حمایت می‌کنند یقیناً اگر در واقعه عاشورا نیز حضور داشتند در مقابل امام حسین (ع) صف آرایی می‌کردند.

وی افزود: تعدادی از فوتبالیست‌های اروپایی از مردم غزه دفاع کردند در حالی که برخی از خودفروختگان داخلی حمایت از صهیونیست را برای خود افتخار می‌دانند.

امام جمعه مشگین‌شرقی با بیان اینکه سازمان ملل از اساسنامه ابتدایی خود فاصله گرفته و الان دکوری بیش نیست، گفت: هم اکنون این سازمان به بی‌خاصیت‌ ترین مجامع دنیا تبدیل شده است که با نظر یک کشور نظرش عوض می‌شود.

حجت‌الاسلام صفری با اشاره به گرم شدن بازار انتخابات ادامه داد: حضور مردم در انتخابات به صورت گسترده ضروری است و نباید در این راستا فریب این قول‌ها را بخورند و با انتخاب نمایندگان اصلح اجازه ورود افراد ناشی را به مجلس ندهند.

وی در پایان از عدم ثبات قیمت‌ها انتقاد کرد و گفت: دولتمردان به مسئله گرانی کمرشکن و معیشت مردم باید ورود جدی کرده و به وعده‌های بهبود معیشت خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه مشگین‌شرقی در خطبه اول نماز جمعه به شاخصه‌های رفتاری و اخلاقی پیامبر اکرم (ص) اشاره و مسئولین را به مردم داری و خدمت بی‌منت به آنان توصیه کرد.

کد خبر 5916896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      3 0
      خدا انشالله باعث و بانی این هم گرفتاری را با چوب عدالتش مجازات کند