۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸

جزیره مالت در انتظار رونق گردشگری پس از فيلم آنجلینا جولی است

جزیره مالت در انتظار رونق گردشگری پس از فيلم آنجلینا جولی است

جزيره مالت كه لوكيشن فيلم «كنار دريا» ساخته آنجلينا جولي بوده، در انتظار رونق صنعت گردشگري به عنوان يكی از تبعات ساخته شدن اين فيلم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، همانطور كه قلعه هایكلر در انگلستان به محلی برای بازدید دوستداران سریال «دانتون ابی» بدل شده است، مالت نیز در انتظار است تا توریست‌های بیشتری برای یافتن ردپاهای آنجلینا جولی و برد پیت راهی این جزیره شوند.

مالت توقع دارد فیلم جدید آنجلینا جولی با عنوان «در كنار دریا» كه خودش و همسرش برد پیت در آن در نقش زوجی بازی كرده‌اند كه ازدواجشان كم فروغ شده، بتواند صنعت گردشگری مالت را رونق بدهد.

در این فیلم جزیره «گازو» به عنوان جزیره‌ای فرانسوی در دهه ۱۹۷۰ تصویر شده است.

یكی از مسئولان مالت گفت این جزیره تاكنون میزبان فیلم‌ها و نام‌های بزرگی بوده كه هر یك به نوبه خود بر صنعت گردشگری این جزیره تاثیرگذار بوده‌اند و دوستداران فیلم‌ها و بازیگران را به لوكیشن فیلم‌ها جلب كرده‌اند تا ردپای بازیگران محبوب خود را ببینند.    

در همین زمینه و با ایجاد موجی از توجه به فیلم، یكی از هتل‌های مالت بسته‌ای با عنوان «تور فیلم گازو» راه انداخته كه شامل سفری با قایق به این جزیره و حضور در مكان‌هایی است كه این زوج مشهور همراه با گروه ساخت فیلم در آنجا مستقر بودند.

مالت از سال ۱۹۲۵ به عنوان مكانی برای فیلمسازی مورد توجه قرار گرفت و «كنار دریا» سومین فیلمی بود كه برد پیت برای ساخت آن راهی مالت شد. او پیش از این برای «تروی» و «جنگ جهانی زد» نیز در مالت جلوی دوربین رفته بود. «گلادیاتور»، «كاپیتان فیلیپس» و فصل اول «بازی تاج و تاخت» در مالت ساخته شده‌اند.

کد خبر 3008515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha