۱۴ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۳۲

مولوی اهل سنت:

آل سعود با قطع رابطه با ایران نمی تواند جنایت خود را پاک کند

آل سعود با قطع رابطه با ایران نمی تواند جنایت خود را پاک کند

زاهدان-سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان وبلوچستان گفت: آل سعود بداند با قطع رابطه با نظام جمهوری اسلامی نمی تواند جنایت خود را در جهان اسلام به فراموشی بسپارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مولوی عبدالغنی دهانی سورانی در مراسم عصر امروز تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به شهادت رساندن ۴۷ نفر در یک روز جنایتی تلخ و بزرگی است که هیچ وقت در تاریخ اسلام به فراموشی سپرده نمی شود.

وی افزود: شهادت شیخ نمر به عنوان یکی از برجسته ترین علمای دین سبب ایجاد تنفر و اختلاف بین مسلمانان می شود.

این مولوی اهل سنت بیان کرد: مسلمانان مفتخر به داشتن دین سراسر رافت و پیامبری با سرمنشا مهربانی، رحمت و محبت هستند و این گونه رفتار کردن با عالم بزرگوار دینی که طرفداران فراوانی در دنیا دارد سبب مجروح شدن قلب گروه زیادی از مسلمانان شده است.

سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان وبلوچستان گفت: متاسفانه انجام اقدامات این چنینی تنها به نفع کشورهای استکباری است زیرا آنان هستند که از کشتن مسلمانان و علمای دینی سود می برند و این اصلا به نفع جهان اسلام نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این تجمع اعتراض آمیز که در کنار مزار شهید گمنام دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، دانشجویان با سر دادن شعارهای "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل"  انزجار خود را از این فاجعه نشان دادند.

همچنین دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهائی چون "منتظر اقدام انقلابی دولت در جواب اعدام شیخ نمر هستیم"  خواستار پیگیری و اقدام مسئولان شدند.

کد خبر 3017209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha