۳۰ دی ۱۳۹۴، ۹:۴۹

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری:

اجرایی شدن برجام موفقیت‌های بیشتری را نصیب حوزه اقتصادی خواهد کرد

اجرایی شدن برجام موفقیت‌های بیشتری را نصیب حوزه اقتصادی خواهد کرد

بجنورد- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خراسان شمالی گفت: بدون شک با اجرایی شدن برجام شاهد موفقیت‌های بیشتری در حوزه اقتصادی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، محمود دلپسند درهشتمین کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: با اجرایی شدن برجام باید با سرعت عمل بیشتری به سمت پیشبرد طرح‌های اقتصادی رفت و در این مسیر بانک‌ها چه خصوصی و چه دولتی باید همکاری‌های بیشتری را با واحدهای تولیدی و سیاست‌های دولت در این حوزه داشته باشند.

وی با اشاره به حضور هیات سرمایه گذاری کارآفرینی کشور در خراسان شمالی و ظرفیت‌های این استان افزود: این هیات جهت شناسایی ظرفیت گیاهان دارویی به این استان سفر خواهد کرد.

وی ادامه داد: اولویت نخست این استان کشاورزی است لذا موضوع گیاهان دارویی نیز به نوبه خود حائز اهمیت بوده و از سوی دیگر این استان به جهت دارا بودن شرایط اقلیمی و تنوع گیاهی در این بخش غنی است.

دلپسند تصریح کرد: باید در این زمینه چه در بحث برداشت مدیریت شده از عرصه‌های طبیعی و چه بحث زراعت گیاهان دارویی، سرمایه گذاری شود و در مرحله بعد باید روی موضوع فرآوری آن‌ها با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر و صادرات ورود پیدا کرد.

کد خبر 3029366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha