۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۸

شهردار بوشهر:

زیرساخت‌های ورزشی بوشهر توسعه می‌یابد/ بهبود وضعیت معابر

زیرساخت‌های ورزشی بوشهر توسعه می‌یابد/ بهبود وضعیت معابر

بوشهر - شهردار بوشهر گفت: زیرساخت‌های ورزشی بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی میگلی‌نژاد پیش از ظهر شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمران شهری اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار داریم، بهبود وضعیت کوچه‌ها و معابر شهر بوشهر است که در این راستا نهضت آسفالت کوچه‌های شهر بوشهر اجرا می‌شود.

وی از اجرای زیرسازی، آسفالت، و روکش ۱۲۰ کوچه در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما سرعت‌بخشیدن به اجرای طرح‌های ساحل‌سازی در شهر بوشهر است که شاهد پیشرفت خوبی در این زمینه هستیم.

شهردار بوشهر خاطرنشان کرد: با حمایت و توجه مدیریت ارشد استان بوشهر شاهد تخصیص اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه‌های عمران شهری هستیم و امسال ۶۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عوارض آلایندگی در اختیار شهرداری بوشهر قرار گرفته است.

وی از آزادسازی اراضی پایگاه هوایی بوشهر هم‌جوار خیابان آزادگان خبر داد و بیان کرد: دو کیلومتر از این اراضی به شهرداری بوشهر ارائه می‌شود و خدمات لازم در این بخش ارائه خواهد شد و طرح‌های عمران شهری اجرا می‌شود.

میگلی‌نژاد تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در بوشهر نیز یکی دیگر از اولویت‌های ما است و ۱۲ زمین ورزشی مینی‌ فوتبال در حال اجرا است که پنج زمین آن آماده افتتاح است.

کد خبر 3031519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha