۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۴۰

ویراست جدید «اندیشه سیاسی در ایران» چاپ شد

ویراست جدید «اندیشه سیاسی در ایران» چاپ شد

ویراست جدید کتاب «اندیشه سیاسی در ایران» نوشته سید جواد طباطبایی توسط انتشارات مینوی خرد چاپ و به بازار عرضه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ویراست دوم کتاب «اندیشه سیاسی در ایران» با عنوان فرعی «ملاحظاتی در مبانی نظری» نوشته سید جواد طباطبایی به تازگی توسط انتشارات مینوی خرد منتشر و راهی بازار نشر شده است.

جواد طباطبایی پیش از انتشار این کتاب، اولین اثر تالیفی خود را با عنوان «درآمدی فلسفی بر تاریخ اندیشه سیاسی در ایران» به چاپ رساند که در واقع درآمد و مقدمه ای برای کتاب «اندیشه سیاسی در ایران» محسوب می شود.

ملاحظاتی در اندیشه سیاسی ، مقدمه بر تاریخ اندیشه سیاسی در ایران، خواجه نظام‌الملک طوسی و اندیشه سیاسی ایرانشهری، منحنی تحول اندیشه سیاسی غزالی، اندیشه سیاسی امام فخر رازی، تأملی در انحطاط حکمت عملی در ایران، دریافت عرفانی و اندیشه سیاسی ایرانشهری و فضل‌الله روزبهان خنجی و تجدید ایدئولوژی خلافت از جمله مباحثی بودند که در کتاب «درآمدی فلسفی بر تاریخ اندیشه سیاسی در ایران» به چاپ رسیدند که همان طور که اشاره شد در حکم مقدمه ای برای مطالب کتاب «اندیشه سیاسی در ایران» است.

سید جواد طباطبایی، محقق و پژوهشگر حوزه های تاریخ، سیاست و فلسفه است. طباطبایی متولد سال ۱۳۲۴ است و آثار مختلفی در زمینه تالیف و ترجمه فلسفه در کارنامه دارد.

«اندیشه سیاسی در ایران» به تازگی با ۴۲۶ صفحه و قیمت ۳۹۰ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 3557166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha