۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل:

۳۱۸ کانون هلال‌احمر در اردبیل دایر است

۳۱۸ کانون هلال‌احمر در اردبیل دایر است

اردبیل – مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از فعالیت ۳۱۸ کانون هلال‌احمر در بین اقشار مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب خبر داد.

بهرام غیبی پیش از ظهر جمعه در حاشیه مجمع انتخاباتی هلال‌احمر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کانون‌های هلال‌احمر با هدف فعال‌سازی ظرفیت جوانان در مدرسه و دانشگاه است، تأکید کرد: ۱۳ هزار و ۳۴۸ نفر در کانون‌ها عضو هستند.

وی با اذعان به اینکه در حوزه جوانان، هلال‌احمر اعضای زیر ۲۹ سال خود را ساماندهی می‌کند، اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی برای این حوزه در طول سال اجرا می‌شود.

وی به برگزاری ۷۰ مورد مسابقه فرهنگی و ورزشی در بین اعضای جوان عضو طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: از این مسابقات هزار و ۹۵۹ عضو جوان استفاده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به حضور هزار و ۳۳۵ عضو جوان در مسابقه رفاقت مهر اشاره و تأکید کرد: سال گذشته در طرح اوقات فراغت نیز ۱۱ هزار و ۸۳۳ نفر مشارکت داشتند.

به گفته غیبی هزار و ۶۵ اعضای جوان در قالب ۸۰ کاروان نیکوکاری به مناطق محروم و روستایی اعزام شده‌اند و خدمات مختلف درمانی، امدادی و حمایتی در مناطق محروم ارائه دادند.

وی با اشاره به عضویت پنج هزار و ۷۵ نفر در سامانه جوانان هلال‌احمر استان، جوانان را ظرفیت و پتانسیل قابل‌توجهی برای هلال‌احمر استان دانست.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به برگزاری مجمع انتخابات هلال‌احمر تصریح کرد: در مجموع ۱۰ هزار و ۲۳۳ نفر عضو فعال در این انتخابات مشارکت خواهند داشت.

غیبی به فعالیت ۹۰ نفر عوامل نظارتی و ۱۸۰ نفر عوامل اجرایی اشاره کرد و افزود: در نهایت مجمع استان نمایندگان خود را برای مجمع کشوری معرفی خواهد کرد.

کد خبر 3657223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha