۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۱۷

مدیرکل حوزه استاندار کرمان خبر داد:

تصویب هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور به کرمان

تصویب هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور به کرمان

کرمان - مدیرکل حوزه استاندار کرمان از تصویب هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور به استان کرمان خبر داد و گفت: این پروژه ها ظرف دو سال اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید فلاح عصر چهارشنبه در جشن بزرگ خانواده روابط عمومی با اشاره به سفر رئیس جمهور به دیار کریمان اظهار کرد: هزار میلیارد تومان اعتبارات دولتی برای کرمان تصویب شد که این پروژه ها ظرف امسال و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته فلاح ایجاد گلخانه های هیدروپونیک، ایجاد آزاد راه کرمان - بافت - بندرعباس و راه آهن کرمان - بردسیر - سیرجان از جمله طرح های مصوب در سفر رئیس جمهور به استان کرمان است.

وی اعتبارات عمرانی استان طی هر سال را حدود ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: این در حالیست که با تخصیص ۳۰ درصدی اعتبارات ۱۰۰ میلیارد تومان آن محقق می شود.

مدیرکل حوزه استاندار کرمان با اشاره به اینکه در سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان ۱۰ برابر بودجه عمرانی پروژه تعریف شد، افزود: این پروژه ها ظرف دو سال اجرایی می شود.

فلاح با اشاره به اینکه مردم بعد از سفر رئیس جمهور به کرمان منتظر دستاوردهای آن هستند، گفت: روابط عمومی ها باید در تبیین دستاوردهای این سفر کمک کنند.

وی خواستار استفاده روابط عمومی ها از روش های جدید اطلاع رسانی شد و افزود: روابط عمومی ها به عنوان سخنگوی دولت باید با رسانه ها در تعامل باشند.

فلاح با تاکید بر لزوم توجه روابط عمومی ها به وابستگی سازمانی و اجرای تعهدات سازمانی باشد و اظهار کرد: روابط عمومی باید از سازمان خود به خوبی دفاع کند.

مدیرکل حوزه استاندار کرمان تنظیم روابط بین مدیران و کارکنان سازمان ها و توجه به تکریم ارباب را از جمله وظایف روابط عمومی ها دانست و افزود: روابط عمومی ها باید عملکرد دستگاه خود را به اطلاع عموم برسانند.

 

کد خبر 3662822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha