۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۷:۵۵

با حضور مدیران شهری اصفهان؛

تعریض پل فلزی اصفهان کلید خورد

تعریض پل فلزی اصفهان کلید خورد

اصفهان – پروژه‌های تعریض پل فلزی اصفهان و ایجاد زیرگذر خیابان مطهری با حضور مدیران شهری کلید خورد.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ شامگاه چهارشنبه و با حضور شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان پروژه‌های تعریض پل فلزی اصفهان، ساخت پارکینگ زیرسطی اردیبهشت و ایجاد زیرگذر خیابان مطهری با حضور مدیران شهری کلید خورد.

مهدی جمالی‌نژاد،‌ شهردار اصفهان در حاشیه این آئین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری در اولویت برنامه‌های این نهاد بوده است، اظهار داشت: از این رو  تعدادی از این پروژه‌ها ابرپروژه و بهره‌برداری از آنها دارای اولویت ویژه‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه سرعت بالای پیشرفت و بهره‌برداری در شهر اصفهان زمینه‌ساز آغاز بکار پروژه‌های جدید شد، ابراز داشت: پروژه‌هایی را شروع می‌کنیم که تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و پروژه‌ای برای دور بعدی شورای شهر نیمه تمام باقی نماند.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که امروز کلنگ‌زنی شده است سال‌ها آرزوی شهروندان بوده و تسهیل کننده ترافیک در سطح شهر اصفهان خواهد بود،‌ اضافه کرد: پل فلزی در این زمینه ترافیک را در خیابان‌های سعدی،‌ شهید مطهری،‌حکیم نظامی و دکتر بهشتی تسهیل خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به تسریع در بهره برداری از پروژه های بزرگ شهرداری اصفهان از جمله میدان استقلال گفت:  این پروژه با جدیت از آذرماه سال گذشته آغاز شده و تا آذرماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

شهردار اصفهان ادامه داد: باید توجه داشت که پیش بینی می‌شد تا سوم خرداد سال جاری پنج پل تقاطع غیر همسطح میدان استقلال آماده شود و این در حالی است که در حال حاضر پل ششم این پروژه در حال بهره‌برداری است.

وی در ادامه با بیان اینکه ممکن است مردم در بازه زمانی خاص شهر اصفهان را کارگاه عمرانی ببینند اما در نوروز ۹۶ مردم شیرینی این پروژه‌ها را خواهند چشید.

تعریض پل فلزی محدودیت ترافیکی نخواهد داشت

اما حمیدرضا فرهنگ، مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان نیز در ادامه این آئین پیرامون مشخصات فنی پروژه تعریض پل فلزی اصفهان اظهار داشت: این تعریض از دو طرف پل به عرض حدود ۱۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۷.۵ میلیارد صورت می گیرد كه از ۱۱ اردیبهشت سال جاری تجهیز كارگاه آن انجام شده و مراسم كلنگ زنی آن نیز انجام شده است.

وی با بیان اینكه مدت اجرای این پروژه شش ماه در نظر گرفته شده، تصریح كرد:حجم بتن ریزی این پل پنج هزار متر مكعب و فولاد مصرفی پروژه  ۴۴ تن است كه ۷۰۰ تن میلگرد نیز در آن به كار می‌رود.

فرهنگ با بیان اینكه ما در طول اجرای پروژه هیچ مسیری را نمی‌بندیم، ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه كاهش سطح ترافیك بلوار مطهری و ملت در سمت شمال و خیابان‌های حكیم نظامی و خیابان آیت‌الله بهشتی و تعدیل ترافیك ارتباطی شمال و جنوب رودخانه است.

ساخت پارکینگ‌ اردیبهشت و زیرگذر خیابان مطهری کلید خورد

حمیدرضا عصارزادگان، مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان نیز در ادامه پیرامون پروژه‌های در دست ساخت منطقه یك شهرداری اصفهان كه با حضور شهردار اصفهان کلنگ‌زنی شد، اظهار داشت: احداث زیرگذر خیابان مطهری كه ۳۰ درصد نیز پیشرفت فیزیكی داشته است، جهت اتصال كندوری شمالی به كندوری جنوبی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به طول ۳۵۰ متر به مدت سه ماه در دستور كار است.

 مدیرمنطقه یك شهرداری اصفهان ادامه داد: همچنین آغاز ساخت پاركینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت با اعتبار هفت میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در انتهای خیابان اردیبهشت به مساحت سه هزار و ۳۰۰ متر مربع با گنجایش ۱۰۵ خودرو با دو رمپ ورودی و خروجی در مدت زمان شش ماه به بهره برداری برسد.

کد خبر 3675035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha