۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۴

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی خراسان رضوی:

واحدهای صنفی سمساری در مشهد ساماندهی می‌شوند

 واحدهای صنفی سمساری در مشهد ساماندهی می‌شوند

مشهد ـ رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی خراسان رضوی از ساماندهی واحدهای صنفی سمساری اعم از امانت فروشی و عتیقه فروشی‌ها در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،  سرهنگ مهدی منصوری‌زاده در مراسم رونمایی ازدفترچه و کاورلباس خریداران و تعمییرکنندگان وسایل گازسوز اظهار کرد: بعد از ماه مبارک رمضان و با هماهنگی‌های انجام شده، خریداران تمامی وسایل گازسوز و عتیقه‌فروشان باید حتما با کاور مخصوص و با دفترچه مخصوصی که طراحی شده است اقدام به خرید و فروش لوازم دست دوم را کنند.

سرهنگ مهدی منصوری‌زاده  ادامه داد: اداره امکان خراسان رضوی در بحث بازرسی مشکل کمبود نیرو دارد که امیدواریم به زودی این مشکلات بر طرف شود.

وی با اشاره به اعتراض چند نفر از کسبه بازار درخصوص چاپ آگاهی توسط برخی افراد که دارای مجوز شغل مربوطه نیستند، گفت: اداره اماکن و سازمان اصناف این موضوع را پیگیری می‌کند و امیدواریم با پیگیرهای مقام قضایی و مسئولان امر، این امر به نتیجه برسد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی خراسان رضوی با اشاره به جمع آوری قلیان‌ها و کافه‌ها از سطح شهر گفت: اداره اماکن با همکاری دیگر سازمان‌ها موفق به جمع آوری کامل قلیان‌ها از سطح شهر شد که امیدواریم بحث ساماندهی نیز به همین شکل انجام شود.

در ادامه این مراسم، رییس اتحادیه لوازم گازسوز نیز اظهار کرد: این صنف به سامان‌دهی و نظم نیاز دارد و ما به دنبال حل و فصل مشکلات مردم هستیم.

حسین صالحیان نیک ادامه داد: به منظور شناسایی وشناخت اصناف، دفترچه مخصوص و کاورتهیه شده است که خریداران و فروشندگان می‌توانند با پرداخت پنج میلیون ریال نسبت تهیه آن اقدام کنند.

کد خبر 3701607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha