۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۰۶

در جلسه رسمی شورای شهر خرم آباد مطرح شد؛

راکد ماندن چندین ساله هتل «صخره‌ای» لکه ننگی برای شهر خرم‌آباداست

راکد ماندن چندین ساله هتل «صخره‌ای» لکه ننگی برای شهر خرم‌آباداست

خرم آباد - عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: راکد ماندن چندین ساله هتل «صخره‌ای» لکه ننگی برای شهر خرم‌آباد است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین پور شامگاه یکشنبه در ۱۹۳ امین جلسه رسمی و علنی شورای شهر خرم آباد به جزئیات و جانمایی نامناسب هتل صخره ای خرم آباد اشاره کرد و گفت: وجود این هتل مانع استفاده از پتانسیل پارک صخره ای مجاور آن برای ایجاد فضایی مناسب با پارک زیباکنار خرم آباد شد و این یک ظلم در حق مردم بوده است.

وی راکد ماندن چندین ساله هتل صخره ای را لکه ننگی برای شهر خرم آباد دانست و افزود: وجود این پروژه راکد باعث شد سرمایه گذاران زیادی از سرمایه گذاری در خرم آباد منصرف شوند.

عضو شورای شهر اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه یک سرمایه گذار برای ایجاد موزه زیور آلات حدود ۸۰۰ متر از مساحت پارک صخره ای مجاور هتل را تغییر کاربری داده است، عنوان کرد: این درحالی است که در یکی از بندهای ماده پنج ذکر شده که هیچگونه ساخت و سازی نباید در این پارک صورت گیرد.

حسین پور از ایجاد ساخت و سازهای جدید در محل پارک صخره ای خرم آباد انتقاد کرد و گفت: در محل این پارک دیوار حائل ایجاد شده و نسبت به سنگ چینی در آن اقدام می شود و به نوعی می خواهند همه پارک را تصرف کنند لذا از اعضاء شورای شهر درخواست می شود در خصوص تعیین تکلیف این موضوع همکاری لازم را داشته باشند تا آیندگان نگویند در این دوره شورای شهر در حق مردم ظلم صورت گرفت.

حسین پور با بیان اینکه ما با تکمیل هتل صخره ای خرم آباد و ایجاد راه دسترسی در آن موافق هستیم، عنوان کرد: باید اعضاء شورا بازدیدی از این منطقه داشته و کمک کنند کار خوبی صورت گرفته که باعث افتخار بوده نه باعث حسرت شود.

کد خبر 3709898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha