۲۱ آبان ۱۳۸۲، ۱۵:۵۶

رييس بنياد شهيد انقلاب اسلامي در جمع مديران روابط عمومي ها:

شهدا نقطه قوت ما در برابر دشمنان و قدرت ها هستند

نماينده ولي فقيه ورييس بنياد شهيد انقلاب اسلامي با تاكيد بر اينكه شهدا نقطه قوت ما در برابر دشمنان و قدرت ها هستند گفت: تا زماني كه جوانان روحيه فداكاري و شهادت طلبي را در حفظ كيان كشور حفظ مي كنند هيچ كسي جرات تجاوز پيدا نمي كند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري مهر حجت الاسلام رحيميان كه در جمع مديران كل روابط عمومي دستگاهها و نهاد هاي دولتي سخنراني مي كرد با بيان اين مطلب افزود: يك از وظايف مهم و ويژه روابط عمومي ها در نظام جمهوري اسلامي ايران بزرگداشت شعائر ديني و يادآوري از ارزش هاي الهي و نمادهاي انقلابي است.

وي با بيان اينكه ارز شها و مباني معنوي و كارهاي خوب بايد در جامعه به صورت آشكار و جلو چشم جامعه مطرح شود خاطر نشان كرد: در تشيع نمود ها و  دست مايه شعائر اسلامي زياد است و شهدا و چهره هاي ايثار گر يكي از انها به شمار مي رود لذادر صورت معرفي مطلوب و مناسب، اين چهره ها و شعائر ديني مي توانند به الگو هاي اصلي جوانان جامعه تبديل شوند.

رييس بنياد شهيد انقلاب اسلامي در ادامه توجه دستگاهها و سازمان ها به اين ارزش ها را موجب بروز تاثيرات زياد تربيتي و اجتماعي موثردر جامعه دانست و افزود: موجوديت نظام  ، استقلال، حرمت و شرف ايران امروز مديون خون شهدا است لذا تمام دستگاهها و سازمان ها بايد احساس مسئوليت بيشتري در اين خصوص داشته باشند.

وي در خاتمه با بيان اينكه شهدا نيازي به احترام مانداشته و بلكه جامعه به آنها نياز دارد تصريح كرد: بايد با همكاري يكديگر حق شهدارا ادا كنيم .

کد خبر 37407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha