۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۳

اولین مرکز تخصصی قلب شهرستان جهرم کلنگ زنی شد

اولین مرکز تخصصی قلب شهرستان جهرم کلنگ زنی شد

جهرم - اولین مرکز تخصصی قلب شهرستان جهرم با حضور مسئولان و خیران شهرستان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه اولین مرکز تخصصی قلب شهرستان جهرم با حضور مسئولین و خیرین همزمان با میلاد امام رضا (ع) کلنگ زنی شد.

این مرکز تخصصی با زیر بنای بیش از سه هزارمتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در جهرم احداث می شود.

اولین مرکز قلب شهرستان جهرم توسط خیر گرانقدر حاج مرتضی ابوطالبی تامین اعتبار شده است.

فرماندار ویژه جهرم در مراسم کلنگ زنی این مرکز با اشاره به سفر معاون راه و شهرسازی کشور به جهرم وبازدید از پروژه بیمارستان ۲۴۰ تختخوابه جهرم ، اظهار داشت: طی این بازدید بخش اورژانس با ۳۰ تختخواب به مجموعه بیمارستان ۲۴۰ تختخوابه و همچنین  یک مرکز قلب به شکل مجزا با ۳۰تختخواب به بیمارستان ۲۴۰ تختخوابه جهرم اضاف شد که در مجموع این مجموعه درمانی با  ۳۰۰ تختخواب در پایان سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

صحرائیان افزود: اعتبارات اختصاص داده شده توسط دولت ۲۰میلیارد تومان بوده است که با تزریق اعتبارات در پروژه شاهد پیشرفت روز افزون این پروژه باشیم تا مردم بتوانند از آن بهره ببرند.

وی با بیان اینکه خیرین شهرستان به دلیل اعتقادهای مذهبی وآموزه های قلبی و دینی، کارهای بزرگی درحوزه بهداشت و درمان انجام داده اند، گفت: ما انتظار داریم در حوزه های مختلف ازجمله فرهنگی و اجتماعی الگو پذیری شود و شاهد ارتقای همه جانبه فعالیت ها در حوزه های دیگر در شهرستان جهرم باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز بیان کرد: پروژه  مرکز قلب جهرم که با اخذ مجوز از وزارت بهداشت شروع به ساخت می‌شود در محل احداث بیمارستان فوق تخصصی جهرم واقع شده است.

رحیم رئوفی گفت: مرکز قلب شهرستان جهرم شامل بخش‌های اتاق عمل قلب، آنژیوگرافی، مراقبت‌های ویژه، مراقبت‌های میانی قلب و بخش‌های فوق تخصصی جایگزین بخش قلب در بیمارستان‌های جهرم می‌شود.

کد خبر 3740920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha