۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۱۵

اشرف غنی خطاب به داعش:

فکر نکنید که به خانه شیر می‌آیید و مثل روباه با شما برخورد شود

فکر نکنید که به خانه شیر می‌آیید و مثل روباه با شما برخورد شود

«اشرف غنی» در مراسم گرامیداشت نود و هفتمین سالروز استقلال افغانستان خطاب به داعش گفت: فکر نکنید به خانه شیر می آیید و مثل روباه با شما برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری «رصد»، در مراسم گرامیداشت نود و هفتمین سالروز استقلال افغانستان در کاخ ریاست جمهوری «اشرف غنی» رئیس جمهور این کشور خطاب به گروه تروریستی داعش گفت: در این فکر نباشید که به خانه شیر می آیید و با شما  مثل روباه برخورد شود.

اشرف غنی در ادامه افزود: گروه داعش نه‌ تنها در ولایت«ننگرهار»، بلکه در تمام بخش های افغانستان نابود خواهد شد.

وی در نود و هفتمین سالروز استقلال افغانستان از نیروهای امنیتی به خاطر جان فشانی هایشان تشکر کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: کشور ما با تهدید تروریسم روبرو است و نیروهای امنیتی، افغانستان را به گورستان آنها تبدیل می‌ کنند. در نیروهای امنیتی ما، جز سیاست ملی، چیز دیگری جایی ندارد.

اشرف غنی در این مراسم  اظهار داشت: جنگ افغانستان یک جنگ تحمیلی است. سیاست خارجی مستقلی داریم و هرگز سیاست خارجی خود را به کسی واگذار نمی کنیم.

غنی در ادامه صحبت‌هایش گفت: نهاد ریاست جمهوری، نهاد زور و قدرت نیست، بلکه نهاد مشاوره و اتحاد است.

 لازم به ذکر است «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان حضور نداشت. از یک هفته پیش تنش‌ها میان غنی و عبدالله به خاطر عدم اجرای توافقنامه دولت وحدت ملی افزایش یافته است.

 شایان ذکر است گروه داعش در افغانستان بویژه در ولایت «ننگرهار» نفوذ گسترده ای دارد. اشرف غنی در سفر اخیر خود به این ولایت به نیروهای امنیتی دستور داده بود که داعش را در مدت یک هفته از بین ببرند.

کد خبر 3745072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha