۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر مطرح کرد:

توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی بسیج در استان بوشهر

توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی بسیج در استان بوشهر

بوشهر - مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر از گسترش و توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی بسیج در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر صبح سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر اضافه کرد: الگوسازی و ترویج فرهنگ یاری رساندن به محرومان از اهداف مهم طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه با هدف کمک به خانواده‌های کم درآمد و فراهم آوردن بخشی از لوازم مورد نیاز زندگی برای این اقشار صورت می‌گیرد، تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ کمک به محرومان، ایثار و جهاد در جامعه خواهد داشت.

عباسی‌فر افزود: سپاه پاسدارن و بسیج با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان در زمینه نیروی انسانی، عمرانی و فرهنگی فعالیت‌ها و پروژه‌های بسیاری را در راستای ترویج اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم حمایت و اجرا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی رسالت‌های مهم بسیج سازندگی هستند، گفت: ایجاد صنایع تبدیلی، راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و زودبازده و ساخت و بازسازی مساجد و مدرسه‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: از دیگر اولویت‌های سپاه پاسداران و بسیج در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی می‌توان به برگزاری اردوهای جهادی، اعزام تیم‌های پزشکی - بهداشتی و حمایت از خانواده‌های محروم و داری بیماران صعب‌العلاج اشاره کرد.

کد خبر 3749330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha